aku ini, mudah jatuh hati. Ya. MEMANG. tapi...






hahahhahahaa!

aku nak gelak besar. ada seseorang buat aku gelak besar. Wakakakakkaakaa! macam sangat lawak lah beliau tuh. haha. so funny. berjaya buat aku gelak melampau.

tadi aku call mr.S. mula-mula sembang pasal World Cup. perlawanan pembukaan antara Mexico dengan Afrika Selatan berkeputusan seri 1-1. pastu cerita pasal kenduri kawin rakan2 beliau yang tidak dihadiri. dan kemudian aku pulak buka cerita pasal kenduri kawen pakcik aku July nanti. pastu aku cakap kat dia jomla datang wedding my uncle tu kalau tak malu. haha. dan kemudian idea dia mengenakan aku terus datang secara Zasssssss!

tak sangka dia telah mengenakan aku tentang 'the korean look' yang dulu aku jatuh hati time kenduri kawen my cousin. what the Fish. rupanya dia baca my story tentang tu. kahkah. malunya saya baik menutup muka dengan tong air sekarang juga.! tapi aku macam gelak-gelak saja bila mr.S 'mengimbau cerita lama tersebut. yalah. nak terpikat ni memang senang je. tapi after that bila dah tak lagi berjumpa. ia macam episod 'datang dan pergi'.

seriously, sangat banyak yang datang. dan banyak yang buat aku jatuh hati. (sama ada yg dicerita dalam blog atau tidak) tapi semuanya spesis yang 'datang dan pergi'. belum ada lagi yang datang dan stay still dengan aku. belum berjodoh mungkin. tak apalah, aku have fun dengan episod-episod 'terpikat' dengan lelaki-lelaki tersebut.  terpikat saja tapi tak sampai tahap nak mengurat. "err, Hai Handsome!"... haha..jangan. aku ni pemalu daaa.

kadang-kadang dalam blog aku memang suka kongsi feeling aku yang ntah apa-apa. korean guy lah, jejaka chindian lah. macam seronok kan kongsi-kongsi dengan you all my readers. (ntah2 aku je seronok bercerita padahal you all tak seronok pun baca, haha, perasannya aku nih). aku rasa mungkin lepas ni ada pulak watak-watak baru. yalah. selagi belum ada yang bertitle kan 'my destiny partner'. maka aku berhak nak terpikat dan terpikat dengan sesiapa. termasuklah Gu Jun Pyo or Hwang Tae Kyung.

tapi, jangan salah faham, aku bukannya playgirl. bukan dan bukan sama sekali. situasi tepikat ni adalah biasa. sebab aku belum officially berpunya. once aku dah betul-betul dingurat dan dilamar kelak. time dah macam nak ke arah kawin ( tapi ntahla bila). no point lah aku nak terpikat lagi dengan orang lain. aku tetap seorang perempuan yang jiwanya setia pada yang satu. setia itu ibarat 'harga diri'.anda harus rasa bangga jika anda seorang pasangan yang SETIA. kerana apa?. kerana sangat ramai...yang gagal untuk setia dengan pasangan. (eceh, bagi ceramah cinta pulak dia, Dushh!).


p/s: menunggu episod 'datang dan tidak akan pergi'.

Comments

myQza said…
harapnya perasaan jatuh cinta itu hanya untukpelakon2 drama sahaja

tetapi dalam realitinya jgnmudah jatuh cinta! :)
Si budak Aboi said…
iye2 aboi setuju dgn si tedi!

tedi give me 5!
Unknown said…
haha
stendet lah tuu
selalu je
hihihihi
Farihah Ahmad said…
biasala tu kan? crushes make us fresher =)
yoro okino said…
gu jun pyo pakwe sy..lalalal
Zida said…
gu jun pyo poyo. haha minat korean jugakk eaahh? ^^ suka gila! yang my girl punya pun suka gak, lee dong wook. Hensem bhai! HAHAHA
norfaridahanum said…
hye!
btul btul btul.
tp sy pnah buat kerja gila, ckp "oh,you're so hot!" nasib baik mamat tuh tak faham english.haha.
yeah
betul3x..
korean guy is coming..
=P
xD
yeah
betul3x..
korean guy is coming..
=P
xD
Frodo Baggins said…
hero tamil pown mentap gak?
boleh jatuh cinta ke lu?
diorg hero terbilang ...
kene langgar ketapi pown x mati!


weeeeee ~~


>>___<<
PuanPepel said…
ahakz..gu jun pyo!!

boys over flower kn?
Kujie said…
percaya adalah setia..hehe

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S