music box :- where do i begin.







entah kenapa tiba-tiba aku teringatkan muzik lagu 'Where Do I Begin' yang selalu digunakan sebagai irama dalam music box. dulu masa sekolah menengah, music box adalah hadiah favret. sama ada untuk kawan baik mahupun kawan istimewa. macam setiap orang mesti pernah dapat hadiah music box. tak pun beli sendiri buat koleksi. dan irama paling selalu dimainkan dalam music box adalah dari lagu 'Where Do I Begin'. dia punya muzik. Perghh! membelai ke jantung sanubari. boleh terbawa-bawa sampai berangan di alam FairyTales. punya indah penangan sesebuah irama.


-----------------------------------------------------------------------------------


" tRue LovE is that Which cAn GiVe tHe MosT wiThoUt AskinG, or dEmaNdinG aNyThiNg in reTurN ".



" Are your palms sweaty? is your heart racing? and your heart cought within your chest? its not love. Its LIKE."



" Would you give them your heart? your life? and your death? then Its LOVE."







" Are You Attracted to Others but Stay with Them Faithfully with No Regrets? then Its LOVE "


"Do You Accept Their Faults because its Part of Who They Are? then Its Love"



"Do You Cry For Their Pain? Even When They Are Strong? then Its Love. TrUe LoVe"






 






Comments

aMoR said…
rupo2 sbb lyn cita jepong...
Aku teringin nak dapat kotak musik mcm tu kecik2 dulu.. Sbb aku rase sweet sangat.. Dah besar panjang pn tak penah dapat2.. Haha..
liyanaziz said…
where do i begin/love story... best sangat lagu ni.. =)
Unknown said…
music box
aku ade 1
skandal aku time skola rendah bg
wahahahah~
notti netti said…
uisshh sama la...music box nie feveret all times.....
Sharinginfoz said…
teringat kembali kisah lama-lama kan
Shahada Fauzi said…
tibe2 rasa nak p beli music box..
.::WaNiE::. said…
masa skolah menengah dulu, suka kalau dpt hadiah music box :)
Duniakuabstrak said…
menikam kalbu seyh..
wawa syaida said…
lama dah kan tak beli benda ni...dulu zaman sekolah kat hostel...asal hostel party je mesti dapat music box..still simpan sampai skang ni

'where do i begin' wawa suka sgt2 lagu ni +___+ mengulit kenangan kot hehe
Anonymous said…
ye betul.mmg kalau hadiah je dapat nie..mmg best music dia..nk2 how do i begin nie..rase mcm di alam fantasi..hhehe..
deus X machina said…
sekarang hadiah feberet adalah vuvuzela....erk888
Scha Nazri said…
yepp. music box. mane ntah campak music box. hehe. terkenang zaman dulu2. wee~
Oh Malaysia said…
aku suka gile lagu tu.... pernah gak aku beli music box ni bagi adik aku. hehe.

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S