accidentally met him again.

hari ini aku pergi sesi briefing untuk next exhibition kat klcc esok. then lepas tu aku pergi Times Square. macam biasalah jalan sorang-sorang. actually 'rakan sekerja' aku ada ajak minum-minum dulu kat NZ b4 balik, tapi aku segan sebab diorang berenam semua lelaki.  kat Times Square aku cuma beli perfume. then balik ke KL Central.

kat KL central tulah, aku terjumpa Micheal. alaa.. jejaka Chindian yang sama-sama kerja dengan aku kat exhibition kat KlcC awal June aritu. hari ni dia ada kat tengah-tengah ruang kl central jadi part timer Gillete. of coz la aku tegur dia. rupanya dia dah kerja part timer Gillete sejak minggu lepas lagi. patutlah dia tak terlibat dengan exhibition halal kat matrade hari tu. 

He still the same. handsome dan smart. dan ramah macam selalu. tapi oleh sebab dia sedang kerja. aku pun tak sembang lama. dalam 3 minit je camtu.

dalam hidup ni, memang bertemu dan berpisah tu adat kan. but its okay. sekurang-kurangnya kita ada kenangan. kenangan tu takkan luput di ingatan.

kalau ditakdirkan. kita pasti akan berjumpa lagi. kan?


Comments

Betul!!! Pi laa jauh mana pon, kalau memang dah tersurat untuk berjumpe akan jumpe jugak.. JODOH, PERTEMUAN, AJAL, MAUT.. Sume kat tanganNYA.. =)
PuanPepel said…
dunia kni kecik ajer..tp aku lum penah jmpe ko lg...
saya_arief said…
kalo da jodoh xkemane...
kui3.
Kujie said…
KADANG.. yg datang dgn watak sampingan mcm tu dlm hidup kita ada manisnya....
dr hakim said…
3 minit jer??lol...hahahah
Anonymous said…
kejap je jmpa??

sara..tau tak naper blog cik epal dh xleh bukak sekarang nie?

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S