Netherland dan Brazil menepati ramalan ke Suku Akhir.

cerita bola lagi...

Slovakia dan Chile tepaksa akur dengan kekalahan mereka di tangan lawan yang sememangnya mempunyai rekod unggul di arena bola sepak. Netherland yang menang 2-1 ke atas Slovakia sememangnya bermain dengan baik, sekalipun Slovakia turut memberi tentangan hebat. skuad Samba yang bermain 'lengkap' berjaya menyudahkan permainan peringkat kalah mati dengan jumlah gol 3-0 ke atas Chile.

malam ini pula, giliran Japan menentang Paraguay, serta Portugal menentang Spain. berharap sekurang-kurangnya Jepun dapat menjadi wakil terakhir negara Asia setelah kegagalan Korea Selatan tempoh hari. ramai yang menjangkakan Portugal bakal menghantar Spain pulang kerana rekod kenduri gol mereka semasa menentang Korea Utara. diharap Casillas dan pasukannya dapat menafikan pendapat ini. (ku tetap sokong Spain).


--------------------------------------------------------------------


komen di blog ini telah di setting kepada moderate comment. formspring me dan shoutbox juga telah dimansuhkan sama sekali. tak sangka blog tepi parit macam ni pun ada orang nak hasad dengki. tertanya-tanya juga, apa agaknya salah saya kepada si pendengki tersebut.

saya hanya mahu berblog dengan biasa-biasa saja. tiada paksaan untuk sesiapa membacanya. namun pendengki adalah tidak dialu-alukan. tapi kalau masih berminat untuk menaruh dengki, terpulang anda kerana Allah tetap menaungi saya. Alhamdulillah.




Comments

kisahremaja said…
Waaa.... sokong spain gak ke... masih menunggu score dari TORRES....
memang nak sangat JEPUN menang....go for ASIA...
Shahada Fauzi said…
cik sarah ade bakat la jadi pengulas berita sukan..detail tau..saye yang tak tengok boleh tahu semua..hehe..thanx 4 sharing..

p/s:: abaikan je pedengki2 tu semua..manusia kan banyak yg ade PHD ni..sabo je eh cik sarah..
Queen said…
ade yang hasad dengki ke?..tak pernah tgk..btw..dah tak dapat nak ikuti dah world cup kali ni..tepat kul 10 je mata dah berat..10minit lepas tu..tidur tak ingat ape dah...agagagga
Anonymous said…
hidup hollland!

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S