apa salahnya guna gambar comel?


hikhik.



terasa lucu membaca entry si Tedi tentang gambar comel. eii. aku memang tidak comel wahai si Tedi, sebab itulah aku selalu letak gambar awek comel dari Korea. tak mengapa kan?.. hehehehe


--------------------------------------------------------------------------------------


selamat hari jumaat. i love jumaat. sebab jumaat kali ini. adalah hari terakhir exam untuk semester ini. yeah! esok boleh jalan-jalan YabeDaBedU!.. walaupun duit macam tak berapa nak ada. tapi buat-buat macam ada. (setakat nak makan-makan memang ada, nak shopping memang tak ada). sungguh kasihan. jom buat derma kilat. kaHkaH!. tidak kelakar.

yea. bersemangat. bersemangat. petang ini saja. dan selepas itu boleh jerit-jerit dan layan drama korea dan taiwan dengan jayanya. tanpa perlu menatap the nota-nota dan formula-formula yang menjengkelkan. weee. Calculating using calculator adalah benda terpaling aku...........nak elakkan. heeeeeeeeeeee.



p/s: aku mesti terus setia meng'update' belog sebab pengiklan dah beri kepercayaan pada belog ini. aku anggap ini juga adalah salah satu tanggungjawab seorang blogger. terima kasih DiGi. kerana masih memilih belog ini.






Comments

Hafiz Yusof said…
best la kamu dah abis exam..

gud luck
Derma kilat??? Wow.. Masukkan nama aku skali sbg penerima ek.. Hik hik..

Enjoy life babe.. Heeee.. :)
tanggungjawab harus dipikul...
=.=
Unknown said…
awek korea mmg comey!!!!
honey amour said…
dear,,amik award kat i oke.
.::WaNiE::. said…
oh yeahhh.. rajin2 ok :) hikhikhik
Anonymous said…
hbs exam leh enjoy..hehe
myQza said…
dapat BE lerr tu.. (taip dgn perasaan iri dan hati :P)

ekekekke

x salahlah buat muak comel.. tp x berkenan org yg ske jelir2 lidah.. apa kes?

ekekekeke
wah..tahniah dah abis exam..
dapat buffered eh..
Kujie said…
kadang2 gambar yg diletak tu ada iras2....kira comel la tu
Anonymous said…
betul kata kak kujie... ada iras dah tu

cuba ko senyum banyak2... haha


Latest Entri: Ciri Wanita Yang Menawan Lelaki
joegrimjow said…
digi memilih blog tu camne nak tahu?
pisau belati said…
wah seronok benar kamu...
aku masih lagi berperang di medan peperiksaan..

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S