Live Blogging dari Swiss Oven. hahahaha!




ok, ni sekarang aku tengah break 1 hour, aku print screen je pic konon-konon macam guna webcam. hahah. nampak macam betul-betul live rite? haih. pada yang belum tau. aku sebenarnya kerja kat Swiss Oven KL Central. kalau yang tau kedai makan ni kat mana tu taulah, kalau taktau tak payah tau. hahahah!

kerja kat sini tak boleh sambil-sambil. busy je sentiasa. dia punya penat tak payah cerita, tapi so far aku masih sihat dan gagah lagi. aku bukan permanent staff kat sini . aku cuma buat part time je cari rezeki dan cari pengalaman. siapa yang pernah keje kat mana-mana kedai makan mungkin tahu macam mana letih dia. tapi buat apapun, harus have fun.

makanan kat sini, eherm, boleh tahan mahal la bagi aku. rasanya paling murah pun 6.90sen. itupun cuma mushroom soup n garlic bread. kebanyakan makanan memang western, unsur roti, salad, sosej n spagheti. ada jugak nasik, tapi cuma 3-4 jenis je.  tapi standard la, kat kl central ni makan tang mana la yang murah.

aku tak kerja kat sini setiap hari sebab ada hari aku ada kuliah. aku kerja 3 hari je seminggu. kat atas tu gambar aku dengan kawan sekerja merangkap kawan sekelas, Jihan. ada sorang lagi. Hasni tapi dia duty esok. dan esok aku plak cuti. Yahooo!!!!

ok, masa untuk aku break dah nak tamat dah. Choww!

Comments

Sara.. Keje leklok.. Nanti wat gathering joe kat tempat ko keje jek laa.. Senang.. Heehee.. :)
Faarihin said…
wah.. keje kat kedai makan.. bestnya.. andailah sy koje lagi.. leh minta cik sara belanja ni.. huhuhu... (^__^)
IntanBerlian said…
yeah blnje aku sara!

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S