jumpa Wardina dan Arni Nazira.

seperti yang anda maklum. ceh padahal baru nak maklumkan, untuk 4 hari ni, (1-4July) aku bertugas sebagai event crew kat Archidex 2010 kat KlCc. actually event ni adalah event tahunan bidang architecture and interior designer. untuk Khamis dan Jumaat ia hanya dibuka untuk mereka yang bekerja sahaja. untuk Sabtu Ahad student boleh masuk, tapi 16 tahun ke atas sahaja.

maklumat lanjut boleh layari web ini :-


berbalik pada tajuk, actually aku bertugas di level 3 convention centre berdekatan dengan surau n toilet, lewat petang tadi, Wardina n suami dia naik atas area tempat aku tu untuk solat asar. (suami Wardina seorang arkitek). 3 anak dia ada bersama. serius Wardina sangat cun sama macam dalam TV. hubby dia plak senyum tak lekang. anak lelaki dia sangat comel. haha. sempat aku mengushar. Arni Nazira aku nampak kat Suria KlCc. pun cun jugak walaupun tak solek sangat. owh. rupanya hari ni kebetulan nampak dua orang artis wanita yang bertudung.

event hari ni kira okla. sebab kebanyakkannya dah wat pre-registration online. so takdela ramai sangat yang aku kena guide isi form. dan untuk hari Khamis tadi kebanyakkan yang datang pun with proper attire. cuma ada 1-2 orang je yang pakai shorts n slippers. event-event yang dilaksanakan hari weekdays memang tak akan benarkan shorts n slippers. sama je macam  event SME, SubSea n MiHas hari tu. kalau orang yang dah biasa pergi event camni, memang diorang akan pakai proper attire.


heheh. esok ada orang yang berkira-kira nak belanja aku makan jam 7 malam kat klcc. hahaha. tiba-tiba je perut aku terasa lapar. ekekeke.


Comments

Aritu aku jumpe Eisya, penyanyi lagu Nurani kat kedai roti kat Ipoh.. Cun.. Dan bertundung.. Heee.. =)
beautiful_rose said…
ko lapa eh? aku pon...
jom g makan =)
AishaAminudin said…
ala syoknye tgk artis yg dh berubah cam tu kan, sronok, hr tu pon i jumpa intan sarafina n hubby with baby dia, geram giler kat baby dia..comei amat2.. mak dia biase jer...
Nik Thoha said…
salam.
wah bertuahnya dapat berjumpa dengan dua orang selebriti..hehe
Tokabaut said…
dulu penah jgk jupe wardina...cun=)
jejaka anggun said…
JA pun pakai tudung gak? xder jumper ker ari nih?

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S