Monday, September 14, 2009

What is this?

mood sekarang adalah mood study sambil dengar dendangan lagu raya drpd laptop naemah.. haha.. tak guna laptop aku untuk dengar lagu raya..saja..save bateri..hehe..sangat seronok dengar lagu raya dikala ini...bagai menanti-nanti detik2 kurang dr seminggu untuk raikan hari raya aidilfitri..seronoknya......

seronok lah...kerana raya kali ini..aku akan beraya sebagai seorang blogger...ceh....terharu betul..macam adalah berbeza apabila 1st time beraya sebagai blogger??..berbezakah?...yup! sumpah ianya adalah perasaan yang berbeza..walaupun blog ini tak la seglamor blog puan chika atau bujang susah, tapi blog ini, aku yakin tetap ada pengunjung setia yg sentiasa mengikuti setiap entry2 yg ter'pos' di sini...ya! terima kasih kepada pengunjung2 itu, terima kasih!..

penulis sedang kekenyangan sekarang, masih terasa kenyang walau dah lebih 5 jam berbuka puasa.. best buka puasa makan nasi putih lauk ayam masak kicap..(kak izat masak)..dan makan kuih kole kacang...( beli kat bazar)..best!..dan jugak minum jus belimbing+oren..(naemah buat)..
aik! penulis ni makan sajakah?...haha..ok..ok..penulis ambik port jugak la masak nasik..( susah apa masak nasik nak kena basuh beras, sukat air apa semua..)..huhu.. kira ok lah tu terlibat la jugak..kahkah..

dah..dah...jgn panjang2 sangat taip entry, remember that you have test tomorrow! ok..ok.. baiklah moderator blog, sy keluar sekarang jugak..mana ek jalan keluar???...takda tulis Exit pon??..!!! Aiiiyyaaa! wat lawak plak dia...keluar kau sekarang..!!! baik tuAN!

jom..jom..blah sekarang...nanti moderator blog ni ngamuk kang susah!!...

2 comments:

joegrimjow said...

gud luk
tengah best menghabeskan masa ni
hehe

pakcik kordi said...

pkcik akn terus ikut perkembgn blog ni!yeah!!!