Tuesday, September 29, 2009

deep in my heart!

on laptop menjelang tgh malam..tetibe laptop sy ni tak dapat wifi..status excellent tp limited..sedangkan kengkawan rumah sy sumer dapat wifi secara elok.. aik! bingung ni! apa lg tanpa buang masa terusla menyambung laptop dgn kabel kuning dan terus dapat akses internet..apalah, aku pun taktau apa yg problem. berguna jugak yerk kabel kuning tu, selama ni terdiam je dia takda org peduli...uhuhuhu..kenapa sy online tengah malam begini??..

pintu hati sy telah diketuk

erm...sy masih terkejut dengan ketukan itu walaupun ianya tidak berbunyi, hakikatnya sy masih belum bersedia untuk membuka pintu hati sy..bukanlah sy ini penakut, bukan juga kerana sy ini memilih, dan bukan juga kerana sy kini sedang menunggu seseorang yg dulunya pernah menghuni hati sy...semua itu bukan alasannya.. sesungguhnya sy meyakini bahawa masanya belum tiba...

membina harapan

terima kasih atas usaha kamu, sy amat menghargainya...jika kamu menanyakan jawapan, ianya adalah: sy tidak menolak, dan bukan juga menerima..

akankah kamu fahami jika sy katakan bahwa sy masih 'tidak bersedia'. akankah kamu berkecil hati sekiranya sy melarang kamu drpd membina sebarang harapan..dan sy.....betul-betul berharap agar kamu dapat memahami...



p/s: sy amat mengantuk sekarang, entry ini bakal bersambung esok..nantikan..!

8 comments:

arque said...

adei.
esok aku dtg lagi!
nyto~

Fatt Chin Choy said...

kadang2 tergantung ni wat org susah hati gak

abang besi said...

wow!ade org suke yuuuu!!!asyik ah!!!org cun..mmg cmtu...=)so cmne?

mazeed said...

sambung cepat! aku tggu ni...

abang besi said...

aik..bl nk update ni!!!!common waks!!!

nursarah87 said...

*arque*

thanks datang sini..

*Fatt Chin Choy*

aku pun susah hati gak..huu

*abang besi* & *mazeed*

cun ke, mekasih..

chit, tak sabar2 nak suruh org update..

meo188 said...

erm, buat keputusan scr rasional dan bukan emosional.

life's about making choices...

btw, lagu sgt best. nostalgia.

nursarah87 said...

*meo188*
sy...dah cuba serasional mungkin..isk.