deep in my heart!

mataku terarah pada sesuatu..dan serta-merta jantungku seakan berhenti berdegup! .rasa sejuk terasa sampai ke tulang. dan aliran darah di setiap salur kapilari seakan meluncur laju. wajahku... pucat lesi!...denyutan nadi.....the highest speed!

susunan langkahku terus mati..dan....membatu aku disitu...pernafasanku...??..tolong beri aku oksigen secara banyak!..kerana aku seakan lemas, walau aku bukan di dalam air..kedua kakiku sudah tidak gagah lagi untuk terus berdiri, aku akan pengsan kah?..

pemandangan yg menyakitkan itu akhirnya semakin menjauh dan menghilang..tapi ianya seakan tertanam di dalam benakku..tidak mampu dicantas oleh daya ingatan...benarkah dia?

...bagai hilang kesedaran...benar-benar tidak tahu bagaimana aku boleh sampai ke sini...di puncak menara ini...ucapan keramat itu, seakan kedengaran kembali....sepertinya aku berada di dalam roda masa...kembali ke masa di mana aku memiliki senyuman dan tawanya..

dan kerdipan mata ini, akhirnya memecahkan genangan air mata..menangisi sebuah kepergian..
menoktahkan sebuah pengharapan..ku yakin kini....dia hanya lah pinjaman, yg sudah tiba waktunya, untuk aku pulangkan....



p/s: try to love what u have, but dun try to have what u love!

Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S