Tuesday, September 29, 2009

entry lepas disambung kembali...

'kamu',

sekiranya 'kamu' membaca ini, sy berharap 'kamu' akan mengerti..

sy adalah insan biasa yg mahukan kehidupan sy ini 'lengkap', tapi sy tidak tahu siapakah gerangannya yg akan 'melengkapkan' hidup sy. sy tidak tahu siapakah belahan jiwa yg Allah titipkan buat sy di dunia ini..

sejujurnya dalam hati sy, sy gembira dengan kedatangan 'kamu', dan itu adalah kerana sy memang merasa gembira apabila mendapat kawan baru. menerima 'kamu' sebagai kawan baru dalam hidup sy, sebagai seorang yg berstatus single, berkawan adalah sesuatu yg menggembirakan. sy menghargai 'kamu' sebagai seorang kawan, sama seperti kawan-kawan sy yg lain.

sy berterima kasih kerana 'kamu' berterus terang, dan sy cukup hargai sekiranya perasaan 'kamu' itu adalah benar..

dan jika 'kamu' bertanyakan perasaan sy, sy tiada jawapannya.

sy mmg bukan seorang yg berterus terang, dan sy adalah seorang yg terlalu banyak berahsia, hgga kawan2 mengatakan bahawa sy seorang yg 'misteri'..dan sy turut merasakan bahawa sy seorang yg misteri.

banyak yg sy fikirkan, pelajaran sy, mak abah sy, adik-adik sy, teman2 sy...dan sy dapati sy sudah punya banyak komitmen.

sy sejujurnya tidak kisah jika seseorang itu melukakan hati sy, apa yg sy lebih kisahkan adalah jika sy terpaksa melukakan hati seseorang itu.

dan secara muktamadnya sy berkeputusan untuk menganggap 'kamu' sebagai kawan. sy bukan mereject 'kamu'. tetapi sy mereject hubungan yg lebih dr persahabatan.

p/s: am i wrong???

8 comments:

Fatt Chin Choy said...

meluahkan perasaan x blh terburu2 kan

aku pun belajar benda yg sama... huhuhuhu

Mazeed said...

hehe... mysterious sara...

amirah syahirah said...

no u r not wrong..=)

arque said...

tak salah pun.
kalau belum bersedia anggap sahaja dia sebagai sahabat.
pemikiran anda sungguh matang. ;P

abang besi said...

bgs la sara.baik sara pk study dl..kwn2 pon blh.nk kapel2 pedehal kn...kwn2 je k...biar abg besi yg masuk meminang..eh...uh ,..ah..ahaks...ermm...pakcik kordi tkde plk komen ek....?sibuk la beliau tu.

{lumut} said...

tak salah.betul ckp arque tuh.and jgn terburu2.thanx sudi dtg esoksemalam.=)

nursarah87 said...

*Fatt Chin Choy*

cinta adalah sesuatu yg perlu dipelajari

*mazeed*

aku insan misteri,huuuhu

*amirah syahirah*

thanks for the support

*arque*

terima kasih

*abang besi*

huuu..abang besi ni sengaja cipta skandal.. other readers jgn terpedaya ok

*{lumut}*

memang ku takmau terburu2 hgga salah langkah

ezany said...

soal hati mane boleh nak paksa2 kan.. harap dia dpt terima kenyataan..