jika aku..

Jika aku seorang..

Yang Mencintai:

Aku tetap cintakan dia walaupun dia tidak ditakdirkan untukku. Aku akan menjadi seperti watak Yoon Ji Hoo dalam drama korea Boys Over Flower. (sila kaji watak itu sekarang, kahkah).

Yang Menyukai:

Aku akan menyukai dia dan bukan hanya dia yang akan aku suka, aku juga akan menyukai orang lain, dan bagi aku perasaan suka adalah subjektif dan aku berhak menyukai sesiapa pun. So, mintak maaf aku bersikap tamak dalam bab ini. Kahkah.

Yang Membenci:

Aku akan tetap ada rasa benci dalam hati terhadap orang yang aku cinta. Ceh. Macam lagu Faizal Tahir- Bencinta. Rupanya aku ni bukanlah jiwang sangat, bukan cinta mati pada dia. Aku berhak membenci dia walaupun dia adalah orang yang aku cinta. (haha, padan muka kau, kau ingat kau tu special sangat ke..kahkah).

Yang Melukai:

Aku takkan hipokrit dengan berpura-pura ikhlas pada perkara yang aku tak setuju. Jika ianya akan melukakan perasaan dia pun aku peduli apa. So, aku bukanlah tidak berani mengkritik. Haha, awas kau!

dan org kata sikap sebegini menggambarkan aku seorang yang berjiwa halus tetapi keras hati.
pendapat you all macam mana?

Comments

paan said…
boys over flower , f4 , hana yori dango...

aku belum tgk movie boys over flower, tapi dah tgk hana yori dango...

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S