Wednesday, August 5, 2009

5 ogos 09..

meja group kami..(group 3) di bawah bimbingan Aaron..

izzati mengambil bacaan OD..(optical density)..



piring petri perlu dilabel..kenapa serius sangat si jihan ni?..



this is pH meter..


posing kejap sebelum practical class start..



hari ini penulis menulis entry dengan sedikit bersemangat kerana entry kali ini disertakan gambar..perasan tak bahawa entry penulis dah lama kesunyian dr gambar2? mesti reader rasa penulis ni syok sendiri menulis yang ntah apa2..haha, dengan adanya gambar..maka kali ni reader dijemput menghantar komen ikhlas anda supaya penulis tambah semangat lagi untuk berblog..ini adalah kali pertama penulis meng'upload' gambar di dalam lab..lab fisiologi biokimia mikrob..lab yang agak best jugak..byk benda baru dipelajari..terutama bab bermain2 dgn mikroorganisma such as bacteria n fungus..bahaya sebenarnya bermain dengan diorg ni..lagi2 bagi mereka yang alahan..tapi macam biasa tutor kami selalu ingatkan supaya kami selalu berhati-hati dan rajin mencuci tangan..lab abis pukul 5ptg..terus mengadap laptop demi meng'update' blog ini..haha..

1 comment:

biskutrajin said...

mcm bes je men2 ngn microorg ni..hehe