13 08 09

semakin difikir, semakin menyakitkan hati, so..berhenti berfikir tentangnya dan adalah lebih baik memikirkan hal2 lain yg lebih berfaedah..aik! apakah jenis perkara yg jika difikirkan adalah tidak berfaedah itu? no..no.. jgn byk tanya..lupakan saja..anggap lah ia perkara tahap sulit ibarat penyiasatan CSI..haha, dah lama tak tengok CSI...macam mana nak tengok, kat rumah sewa ni mana ada tv..huhuhu..
maggi goreng jawa..
percaya tak, penulis dah berpuasa drpd makan mee maggi selama 3 mggu?..aduhai seperti pencapaian yg amat bagus..maka hari ini penulis telah mencemar duli dgn memasak maggi mee.. dan memakan nya dengan penuh selera..macam biasa, maggi perisa kari jadi pilihan..mmg sedap dan best tahap dewa..
malam ni, penulis dan semua housemate akan menjengah gerai feskum..saja nak pergi di malam hari..macam suasana adalah lebih syok drpd siang hari..dan sengaja kami serumah plan untuk berjalan2 sebelum cuti mid sem break bermula lusa nanti..rasanya macam penulis akan beli satu teddy bear..sesaja beli demi menggembirakan hati sendiri..(bunyi macam sedang sedih)..takda.. tak sedih pun..sumpah tak sedih...sangat ingin berada dalam mood gembira..so..lets go..! jumping to happy mood..!

Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S