Saturday, August 7, 2010

Konvo UM. Congratz n Happy Graduation!




hari ini, 7 Ogos. kawan serumah ku. Naeimah bergraduasi. jadi Sabtu ini aku tak dapat bangun lewat hingga kesiangan. pukul 9 lebih dah kena bangun, mandi. siap-siap. dan seterusnya ke Dewan Tunku Canselor UM. kita meraikan kawan, tahun depan muga ada yang ingat untuk meraikan kita. ok. turn aku tahun depan. InsyaAllah. you all my readers boleh start kumpul duit sepuluh sen sehari mulai sekarang. 300 hari punya kumpul dah boleh belikan aku sejambak bunga sorang satu. kan?

kepada semua rakan-rakan UM yang bergraduasi pada tahun ini, Congratulations. muga kalian cepat-cepat dapat pekerjaan, cepat-cepat ke alam pertunangan, perkahwinan, dan penimangcahayamataan. :p 

lepas pi meraikan orang konvo. teman seorang senior beli persiapan kawin (beberapa barang hantaran) kat Sogo. oh My God. dalam hati ada sentap. Huwaaaa. bilalah turn aku ni.....


p/s: semalam n hari ni Sogo Card Day. lautan manusia okeyhhhh. ironinya rakyat Malaysia masih 'kaya-raya' untuk bershopping, eh, hari tu bukan ke melenting gula n minyak naik sen-sen?


 

4 comments:

fiD said...

syok juga nbak convo bulan 10 nie, heee

FarhanaDr said...

Ko konvo taun depan? InsyaAllah.. Kalau takde aral melintang, aku lulus gak, kita konvo sama-sama kat UM. Weeeee.. :)

Cik Akma said...

tahniahhh utk kwn akakk ;)

hans said...

wah
seronok kawan ko sebab ko pergi sekali

P/S : Review Novel/Buku : Naskhah Natrah Karya Fatini Yaacob Wajib Dibeli Dan Dibaca!