Troll:- Khairul Fahmi terima tawaran jadi model/pelakon.

Hi readers. 



Khairul Fahmi Che Mat


"kebelakangan ini karier saya sebagai penjaga gol utama team kebangsaan semakin dilupakan, rakyat Malaysia nampaknya lebih fokus kepada kehidupan peribadi saya, kerapkali saya diekori paparazzi dan setiap gerak langkah saya menjadi buruan media. maka saya memutuskan wajar dan mungkin lebih lumayan jika saya terima saja tawaran menjadi model dan pelakon filem. kemungkinan besar saya bakal bergandingan dengan Aaron Aziz sebagai Abang Ngah dalam sequel KL Gangster. pihak Skop Production sedang berbincang tentang perkara ini.





Nora Danish


sebenarnya sudah acapkali saya ditawarkan untuk berlakon, dan kali ini sudah tentu saya tidak akan menolak, penerbit percaya saya dapat memberikan kutipan/rating tinggi jika saya diambil berlakon. khabarnya para penerbit telah terlebih dahulu melakukan research melalui blog Beautiful Nara dan Oh Bulan. selain mungkin  ditawarkan dalam sequel KL Gangster, saya juga ditawarkan berlakon  berdampingan dengan Nora Danish untuk sebuah filem bertajuk Cuti-Cuti Bola Sepak." ujar Khairul Fahmi Che Mat 22.




p/s:- click here to know what is Troll all about. LOL



Comments

Anonymous said…
I'm not with either side in this personal problem. No comment. Anyway I truly hope khairul fahmi (and the rest of olympic squad, of course) can give their fullest for the olympic campaign. Beat the rest of Japan, Syria and Bahrain and write the history for us, for Malaysia. Go Harimau Malaya! (^^)

-just ordinary football supporter-
hmm tak salah die tumpukan bidang tu..tu semua pun boleh jadi punca rezeki. tapi harap khairul fahmi tak abaikan bidang asalnya.=)
Ibu Ammar said…
#Anonymous
yea, I know him as a great goalkeeper so no matter what I dun bother his personal life what so ever. yeah. Go Harimau Malaya.

#Ain Atika Zailani
hi dik. rasanya adik terlebih lurus menilai entry ni. this is just a troll.. hahaha! he will never change his profession larhh. :p
Nobita Sensei said…
Muka macam ni tak sesuai jadi abang Ngah, lebih sesuai adik Ngah. haha.
hamzah ian said…
entah la.. sian ex dia
Unknown said…
huu. ape pon2 dy best dlm bola

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S