Wednesday, August 3, 2011

Wordless Wednesday #7 TikTokTikTok




p/s:-

bila tengok orang lain, terasa masa cepat berlalu, tapi bila tengok diri sendiri. macam masa seakan berhenti.

14 comments:

Ana Jannah said...

apa2 pun masa tetap berjalan...:)

KuNanGKuNanG said...

masa xkan menunggu kite..:)

anismelon said...

lambat lagi na buke..weee..

gadisBunga said...

kalau tgk masa nak tunggu berbuka mmg la tak bergerak...hahaha!!

James Alexander said...

andai kamu benar2 melihat diri kamu, pasti kamu tahu... lebih byk yg berlaku ke atas kamu dari diri insan yg lain...

zOeY zAu YaH said...

tggu masa berbuka ke ada mksud tersirat tu? ade mksud tu kan? hehe

izwanyusof said...

tengok diri sendiri je la hari2.. tak berjalan sgt masa.. :D

Amoi MiyaSya said...

jam tu tunjuk 7.50 ! kul 7.50 kiter baru nak siap g kelas :P

fathiahRAIHANA said...

sekarang rasa 24jam tu sgt tak cukup nak buat apa pom -__-

J.Syazwana said...

cantik ah gambar tuh. hihihi :)

ILA HonEyBuNNy said...

betul tu...

masa sekarang cepat ja berlalu..kita semua sama ja..heheh

syarifahsidrus said...

masa tu berlalu , takkan tunggu kita,,

Khuzrin Kamarudin said...

Masa itu terlalu abstrak untuk dinilai.. hahaha...

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

kira detik nak bukak puasa ke?..hehe