Monday, August 15, 2011

cendol yang tak ada cendol



cendol bukan milo.


cendol yang dibeli di bazaar Ramadhan Sentul. sebungkus 1.50 sen, mee hijau dalam cendol yang dijumpai cuma 2 helaian pendek. well beginilah perniagaan orang kita.  bak kata trademark bebudak sekarang. Untunglahhhhhh!!


p/s:- cendol kat tempat korang cane?. berbaloi ke idak?


thanks sudi baca =)

14 comments:

Kacak Itu Saya said...

nape tak tengok dlu baru beli? rugi je..

Whoopz said...

kat tempat gwa berbaloi-baloi.. 2 hengget!

::dAuZsHaNLeY:: said...

cendol sini ok..masih ade cendol dalam cendol...hahaa..

~AmyLiana86~ said...

loh..cendol ke milo ais tu? tu la nk cekik darah tu la..sentul??? amy duk sentul aritu..selalu g bazar dato senu...hehehe

abghani said...

rasa manis ke masin cendol tu????

Mya said...

untunglah merekaaaa

Bob Merley said...

tempat gua mmg kaw kaw gile la

♥CIK SHA♥ said...

tak nampak macam cendol langsung..orang kita meniaga memang macam tu..bukan setakat air..makanan pun lebih kurang..

Hami Asraff said...

Eh ingatkan teh ais :) Tak berkesempatan minum cendol lagi bulan puasa ni.

ILA HonEyBuNNy said...

la...

kena begini ??hehe...ne bukan cendol dah neh kalau xnmpk cendol..tempat ila banyak cendol..sampai xnmpk air..ehheh

teha said...

alaa.. rugi nye.. mujo kt tmpt sy , candol die bnyk.. hehe

merahitujambu said...

cendol betul laa yang jual tu...hehehehe

Intanberlian said...

skrg ni, kalo nak berbaloi kene buat sendiri je sara..mmg teruk.

Adziim said...

lbh kurng cmtu le...rm2..cendolnya ntah hilang mana.