dan... yang tertinggal adalah memori




Friendship End?
 But Memories last Forever. In my Heart, In my Mind.


percayalah bahwa dalam perjalanan hidup, ada ketikanya semua benda yang terjadi seakan bersatu di dalam angin puting beliung. dalam satu masa. kita kehilangan banyak benda. 

angin puting beliung tersebut bawak pergi segala kekuatan dan sandaran yang ada. dan bila dibuka genggaman tangan. kosong. 


tapi selagi nafas terhela, kaki harus melangkah jua. hidup terus hidup. segala macam beban di bahu kanan dan kiri, aku cukup dewasa untuk hadapi. 

dan Alhamdulillah. Allah aturkan yang baik-baik. kaliankah yang mendoakan aku?. terima kasih jika Ya.


aku mungkin bukan kawan/teman yang baik. yang boleh selalu bersama-sama menghimpun cerita memburai gelak tawa. 

aku memang jiwa misteri yang mendambakan ruang peribadi, semakin kau cuba fahami, maka aku mungkin semakin menyakitkan engkau. 

aku memang jiwa keras yang bukan sebarangan watak boleh melentur aku. usah fahami aku. doakanlah yang baik-baik untuk aku dari kejauhan. doa ikhlas engkau, moga Allah kabulkan.


*terima kasih kerana masih baca aku*



Comments

adrinaqamarina said…
sama sama.


aku juga mungkin bukan kawan yang baik yang boleh selalu bersama-sama menghimpun cerita tapi aku akan bersama kamu sampai bila-bila~ :D
Hizami Li said…
hurm. ni sedih ke ni ? jangan sedih2 ye. ingat la org yg tersayang. :)
Shahada Fauzi said…
are u lost something precious darling?


be strong! dun wori..i'll always here..^_^
Anonymous said…
sedih je bunyinye nie...huhu
Ibu Ammar said…
#adrinaqamarina
takleh berjanji akan terus bersama, cuma boleh doa dari jauh.

#hizami
tak sedih aih. sebak je. tsssk!

#edy zaidi
kecelaruan perasaan. haha

#cih sha
errm.. maybe yes. haha. but im okay. no worries.

#Amyliana
sedih sikit je, @ mengada-ngada. :p
akubiomed said…
Sekerar-keras kerak nasi akan lembut apabila dituang air. Yer tak.

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S