siapa tu?

yang bertudung hitam tu. kak fairus, my only elder sister..(1985).. dia skg study kat egypt..baru je terbang ke sana bulan ogos tahun lepas..status belum berkahwin, tapi mungkin dah berpunya..aku pun tak pasti..org kata muka dia ikut rupa my mom.. n ada plak org kata aku ngn dia macam kembar.. tapi we are totally different..actually, antara adik beradik, aku paling rapat dgn dia ni..sumer rahsia die aku tau..huhu..errrr....perangai dia? hanya aku yg tau.. kui3.. sorry sis!

muhammad fitri (1989), the only brother in my siblings..n the most tallest in my family..174cm i guess..n siti fatimah (1994) .. 158cm even she's only 15years old..

fakta menarik tentang kakak aku:

suka makan telur goreng mata kerbau, chooser giler bab makan..tak makan sayur n makanan berkuah macam mee bandung/mee kari, mee rebus,laksa..

fakta menarik tentang adik lelaki aku:

cuma sms aku untuk mintak aku topupkan kredit die, or nak mintak pinjam duit dr aku..err.. tau2 jer akak dia ni baik ati..ehemm..

fakta menarik tentang siti fatimah:

semua benda yg dia buat, mesti nak cepat2.. makan nasi tak sampai 5minit da siap..cepat betul!
pandai bergaya dan menggayakan diri...lg advance dari aku..isk isk..

Comments

Anonymous said…
emm..tinggal lagi 5 org blm ditulis hee....

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S