Tuesday, March 31, 2009

makan malam bersama kelab penyayang kuaz

aku n fina

meja kitorang, yg lelaki tu sumer dak2 bawah umo..hihi




hari sabtu baru2 ni, aku g sunway piramid.. tapi bukan shopping.. datang untuk join dinner kelab penyayang kuaz..(aku bukan member).. tapi tak malu join gak.. coz dah lama aku nak pergi tempat yg diorg pilih untuk jamuan ni.. flamming steambot.. bayar rm12..kitorang pergi kul 6.30, ngn bus um.. sampai sana, solat maghrib dulu kat masjid depan sunway piramid tu.. pastu barulah serang restoran tu, boleh makan semua makanan yang ada kat situ, boleh tambah byk mana pun, tak kisah.. tapi aku tak makan byk sgt. coz aku bukan minat sgt makan steambot ni..aku byk makan aiskrim, sampai 4kali tambah..ada cabutan bertuah, tp cam biasa, aku mana pernah bertuah! haha.. aku sebenarnya tak segan sgt join diorg ni coz kebanyakannya aku kenal,enjoy mkn n bergambar.. sampai kul 10.45mlm.. dan bergerak pulang ke kolej jam 11mlm..

1 comment:

Uruchimaru @ kf said...

tahukah anda knp saye suke pic ini?

sbb tahi lalat tue..!