Friday, March 20, 2009

Dear John..

novel inggeris yg aku da baca 3 kali khatam..novel ni sememangnya berkisarkan cinta.. even aku da 3 kali baca, aku tak rasa jemu.. dan setiap kali aku baca, aku mesti menitiskan air mata, n air hidung.. hihihi..aku bayangkan cerita dalam novel ni betul2 berlaku, wlupun ianya cuma karangan penulisnya jer..nak tau ceritanya pasal apa? ermm.. korang kenalah baca sendiri.. boleh pinjam kat aku..huhu..tp at the end bila korang dah abis baca.. korang akan menyedari bahawa cinta itu bukan untuk dimiliki, tetapi ianya untuk dirasai dan dikongsi..biarpun tanpa melihat insan yg kita cinta berada di depan mata, cinta pada dia tetap ada di hati kita.. dan biarpun kita terpaksa merelakan dia hidup bersama orang lain, kita harus tetap gembira untuk dirinya!

1 comment:

Uruchimaru @ kf said...

can i borrow this book ?