selamat tinggal kuaz..


diam tak diam rupanya semester 4 ni da nak berakhir..bermakna tinggal sebulan jer lg aku bergelar penghuni kolej kediaman ungku aziz.. sem depan aku nak duk luar..sewa umah..aku taknak duk kolej..da ramai yg tau plan aku ni..maka ramai jugak yg bertanya..apsal aku nak duk luar? aku ada jawapan tuk soalan tu..byk jawapan yg tersurat dan tersirat..apepun..aku gembira kerana aku ditakdirkan menjadi penghuni kolej 11 ni.. agaknya kolej ni mengingatkan aku pada seseorang...ermmm..sepanjang duduk kuaz, aku dah stay kat 4 bilik yg berbeza..sem 1-c218, rumate aku wanie, mariam, n syairah..sem 2- c303 satu bilik ngn kak najah,kak dayah kcik n kak dyah bsr, sem3-c315, duk dgn una,uda n faz, sem4-c320 aku duk ngn faz, kak mimi n kak im..wahh..ramai rupanya yg pernah jd roomates aku..huhu..dan sepanjang hampir dua tahun aku menghuni kolej 11 ni.. sepanjang mengenali warga kuaz, join projek, n macam2 lagi..byk jugak pengalaman yg aku kutip..anyway..kolej ni tetap dalam ingatan aku sampai bila2.. dan pada kawan2 aku yg still duduk cni sem depan, jgn sedih bila aku takda kat kuaz nnti..love u all..mmuuahhh!

Comments

Anonymous said…
emm sayonara!

stay dlm mcm xbebaskan..btw tkcare ddk umah sewa tue..!

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S