selamat ulang tahun ameen..

aku dan ameen

semalam, aku n zatie g kajang, umah nadiah, katanya ada kenduri kesyukuran sempena ulang tahun anak sedara sulung dia. aku n zatie bertolak kul 12.20tgh hr.. naik teksi g kl sentral, then naik komuter ke kajang.. nad amik kitorg kat stesen kajang.. kenduri ni wat kat rumah rehat mak dia.. ameen, cucu sulung mak nad sgtla comel.. lasak, n berat!. haha, sejuk ati bila dukung baby nih.. yelah, baby kan takda dosa.. kita yg pegang dia pun rasa tenang jer..bab makan, aku makan nasi ptih n gulai ikan keli.. soto, n roti jala.. makanan sampingan mcm kek n buah2an turut masuk dalam salur penghadaman aku..balik pukul 5, zatie sempat jumpa mr.s kat shell sg ramal dlm. mr.s bg bunga kat dia.. huhu, ntah apa reason bunga tu diberi aku pun taktau, tp thanks so much to nadiah coz sudi antar aku n zatie balik kolej..

Comments

Anonymous said…
aik? ko jeles sbb xdpt bunge kot..xper nnti aku delivery bunge taik ayam nak? ahakz..jgn mrh..

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S