annual dinner 09

tema hitam putih, sapa paling cun? mestilah org yg snap gmbr ni..haha
me n fieza


dinner kolej aku berlangsung pd 16 mac 09 bertempat di hotel crowne plaza mutiara yg terletak kat bukit bintang. tema malam tu, black n white, dan hidangan yg disediakan adalah masakan cina. erm, semuanya ok! cuma pada aku, makanan yg dihidang tak sedap, huhu. tu ja kot. aku tak nak komen byk, dan kehadiran aku mlm tu cuma untuk makan n bergambar ngan teman2 aku..yg kat atas tu, gmbr aku ngn fiza....at that nite,fiza was the one of my friend who got handphone from lucky draw! dan nak dijadikan cerita, time amik no 2 kat kaunter pendaftaran b4 masuk, kitorg cuma berdua ja, betapa unlucky nyer aku..huhu


Comments

Anonymous said…
ehem3.....pic ni yg aku suke !

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S