Tuesday, March 17, 2009

myself..

perkara yg aku suka:-

1. bergayut di telefon dgn seseorang. ntah nape aku suka sembang ngan dia..agaknya dia best kot.
2. membaca. aku baca apa jua bahan bacaan sama ada ilmiah or fiksyen, majalah or suratkhabar.
3. dengar lagu. ada bebrapa lagu yg aku sgt suka. so aku akan ulang dengar lagu2 tu byk kali.
4. berjalan, pada aku ianya satu aktiviti paling menyihatkan tubuh, jadi klu tak panas, aku akan berjalan.
5. air terjun, dapat tgk je pun da cukup. tp klu dapat mandi, lg best!
6. milo 3 in 1. mesti ada stok, aku akan minum bebila masa pabila aku nak. sedap, tak kisah panas sejuk.
7. mee maggi perisa kari. aku makan sejak tadika lg, abah takkan beli perisa lain, jd sampai skg aku jd suka mkn maggi ni. kat rumah or kat hostel, aku akan makan maggi ni.
8. naruto. anime jepun yg aku obses sejak skola menengah. ntah nape cerita naruto ni menggamit rasa di jiwa.
9. football match! tp yg antarabangsa ar. coz aku tak tgk local. tak best! haha. liverpool kelab pujaan!
10. keropok ikan makan ngan sos cili. favret aku n kakak aku. giler keropok ikan!
11. tomato, sejenis sayur yg aku akan makan begitu saja.
12. spongebob! kartun yg aku suka tgk sejak pas spm. aku tgk ngan adik bongsu aku. lucu!
13. segala barang yg ada unsur mickey mouse, bag, kasut. sgt cute la!
14. kucing yg comel. masa kecik dikelilingi dengan org yg suka kucing, adik bradik mak aku sumer suka kucing, sampai berpuluh ekor dalam rumah, ada pkcik aku yg tido ngn kucing! tp mak aku ja, tak suka ngan kucing. jd kat umah aku, kucing tak bleh 24jam dlm umah.
15. epal fuji. antara buah yg aku selalu beli, rangup n manislah!
16. bersendirian. kdg2 aku suka berseorangan, layan perasaan. tp sebenarnya ada benda yg aku fikirkan.huhu

perkara yg aku tak suka:-

1. kelewatan.. coz aku benci untuk menunggu!
2. cheese. aku tak makan hidangan yg ada unsur keju.
3. makanan laut yg 'big size'.. aku ngeri nk tgk, apatah lg nak makan. cth: sotong kurita!
4. daging kambing. aku taktau nape aku tak suka..??
5. high-heeled. rasa cam nak jatuh klu pki. tak leh stabilkan diri..
6. org yg pki tudung, tp rambutnya nmpk.. meluat aku tgk.
7. lelaki pki seluar pendek..selamba g kuliah pki camtu, bongok ke hapa ntah!
8. org yg menipu, its better to say nothing than lying!
9. org yg suka bergantung pd org lain.. da besar tp mcm budak kecik!
10. couple yg taktau malu tunjuk aksi daring kat public.. rasa nak bg penampar je sbijik!
11. laki yg tak g solat jumaat n selamba jalan2 kat shopping mall ngn aweks diorg yg sama bangang!
12. org wat bising time aku sedap tido.. plez dont disturb when im dreaming!

1 comment:

Uruchimaru @ kf said...

yelah2 ti kamu tido aku diam......!

aku suke naruto gak mase abis grade poli dulu..2002

kambing pun aku x mkn..
maggi aku ngap jugak..

milo pun same aku ngap jugak..
kopi,nes..satu aje aku xsuke..mayonis & horlick..

eh aku buah naga dan kiwi....

ps;-pe aku merepek kat komen blog ko ni adeh !