Wednesday, March 18, 2009

height..

152cm..

aku nak cakap pasal ketinggianku yg tak tinggi.. org kata aku ni rendah@tak tinggi, aku mmg rendah dan rendah diri, tp bg aku, ketinggian aku dah ok, sebab aku kan perempuan, tak kisahla kalau tak tggi pun..tp aku suka lelaki yg tinggi. sebab aku rasa selamat klu ber'partner' kan org yg tinggi.. tp jgn la terlampau tinggi hingga terserlah la diri aku yg seperti pohon yg rendang..umo aku skang da 21, maknanya ketinggian aku takkan bertambah secara semulajadi.. ehem, (katanya skg ni ada ubat yg bleh tmbh ketinggian)..tp aku dapat rasakan, dalam adik-beradik aku, aku bakal jd org yg paling rendah? akak aku tggi dia 155cm.. adik aku yg lelaki tu 174cm, adik pempuan aku yg form5 skg da 157cm, n si fatimah yg baru form3 tu pun dah cecah 158cm! ,zulaiha yg darjah 6 pun ada potensi untuk kalahkan ketinggian aku..tidak! tidak! tidak!

1 comment:

Uruchimaru @ kf said...

ala xper..pkai high heel ok!