Monday, March 7, 2011

hadiah pertama dari 'seseorang'.



aku rasa kasut ini nampak comel. mungkin sebab dia ada unsur kaler ungu, putih dan hitam. sudah lama tak pakai kasut jenis ini. kali terakhir mungkin 2-3 tahun lepas.? btw, kasut ini belum dirasmikan sebab belum ada stokin yang sesuai. :p

ya. kasut ini adalah hadiah pertama dari seseorang. seseorang yang penting dalam episod hidup ketika ini. dan  di masa akan datang juga InsyaAllah. 

peristiwa memilih kasut ini terdapat di ENTRY INI.


p/s: mood menulis blog berterbangan. 


6 comments:

FarhanaDr said...

Tetibe sedih plak.. Dapat hadiah kasut dari seseorang dulu, seseorang yang agak penting dalam episod hidup ketika itu.. Tapi bukan lagi sekarang dan tak mungkin di masa depan.. Huhu..

Ku pon takde mood dah nak menulis..

Zaidah said...

mcm tengah bersedih aje....

al-lavendari said...

ni uncle datang komen .. cantik kasut tu. tak de stokin pun boleh pakai jugak kan ?

beautiful_rose said...

comelnye kasut...like kasut jenis macam ni senang nak sarung.pakai dengan apa2 baju pun padan kan =)

Amni said...

dari cik abang eh? yang ko cakap ko keluar ngan dia hari tu kan? hehehehe.. suka!

s.u.h.a said...

comel kasut :)