salah satu sebab kenapa lelaki tinggi menjadi pilihan?


sekadar ilustrasi



CERITA 1




"Can you pass me that one...."

"Which one..?"

"The blue color.... yes. yes. that one... Thanks."

"You like it..?"

"Nope.. Can you please put it back...Thanks".


sebab tak berkenan, kita pergi cari section lain. dan dialog di atas berulang kembali. kadang-kadang memang taknak beli. tapi suka nak try. try je, bukan luak pun kan. tahulah terkadang promoter kat kedai ni lambat. atau mungkin tengah layan customer lain. so pakcik you all ni bolehla tolong kalau setakat nak ambikkan kasut ke baju ke yang cik adik dia ni tak tercapai nak mencapainya. useful boyfriend. dun u think so?

------------------------------------------------------------------------------------------

CERITA 2


satu hari dalam kul 3 petang, we all  makan kat Old Town White Coffee, sekitar Mont Kiara. lepas makan-makan suddenly hujan lebat. lebat gila macam tanak berhenti punya hujan. and at that time dia ada meeting pukul 5.30petang. sudahlah kereta di parking jauh dari situ. mula-mula macam nak tunggu reda. tapi sebenarnya tak boleh tunggu. hujan masih sederhana lebat. dan jalan akan jam sebab waktu orang balik kerja. 

takda pilihan, dia ajak aku lari pergi kereta redah hujan. damn. lama dah aku tinggal acara lari nih. ni nak kena lari dalam hujan plak tu.  dengan high heel lagi. mmg Cis!.. dia tak apalah pakai sport shoes selalu sebab tadi pun dia datang dari site. kami lari sama-sama tapi of course la dia akan sampai dulu kat kereta. 


" You know why I was faster than you?..."

" Err, because you are a guy..of course laaa.. "

" Nope...... becoz of my leg is longer than yours...."


Cis..!



p/s:-  eh, tapi janganlah jauh sangat beza tinggi macam gambar di atas. nanti pengsan plak abah aku!


Comments

waa.. nice entri.. huhuhu

Kelebihan lelaki tinggi.--->> boleh serta merta detect awek dia bila diorang pergi membeli belah. hehehe.. Nice Tower to watch out their girl.. hehe
haha.. nis tinggi, tapi nis tetap prefer laki tinggi. tau kenapa? nanti kesian lak kat dia kena tengok atas kalo nak cakap ngan nis.. hahaha.. nis xleh tengok laki macam tu.. kesian giler..
kella said…
hehehe... santai di malam hari..

thanks.. :)
yanamib said…
haha siot je jwpn..tp ai suka compare laki ai dgn laki len yg lbh tinggi..saje cari point nak bahan dia pendek..wpn hakikatnya dia lagi tinggi dari ai..hihi~ =P
Sembang Kemas said…
pergh,cerita si tinggi lampai dan si cewek pendek?haha..
memang useful bf.kan?
Tieah Madian said…
Hahahaha..
Tapi betul gak kan..
Walaubagaimanapun, org kata kalo pasangan kita yg lelaki rendah dari kita bermakna murah rezeki..
Hahahaha..
Ape2 pun tu hanya mitos je kot..
Entahlah..

Entry Terbaru : Disebalik Tabir Blog
Amni said…
aku hanya setakat bawah telinga or dagu tunang aku... aku rasa sekarang dia makin tinggi.. LOL!

tinggi2 jugak.. tapi badan macam makin naik je.. hahahha..

kalau tunang aku? tak de makna nak amik banyak2.. kalua tak nak beli, jangan amik.. hahahha... dia memang jahat! grr...
ewanthology said…
huhu..byk kelebihan bile tinggi ni
wandisini said…
wife aku selalu mempergunakan aku untuk mencapai barang-barang atas almari yang tinggi.
"amik lah sendiri" aku
"abang tinggi, orang tak sampai lah" isteri aku.

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S