Monday, April 13, 2009

semalam..

dah masuk mggu study week rupenyer..cepat tol mase berlalu..rasa cam baru hari tu buka sem baru.. rupanya dah abis dah mggu kuliah.. huh..kenape lah cepat sangat erk.. sebenarnya aku baru ja kembali semula ke kampus malam tadi.. bercuti sejak selasa lepas.. 6hr 5 ml kat umah.. member2 kata aku cuti sakan.. tapi aku bukan berniat nak bercuti lama.. cuma kebetulan abah ada kursus 3hr 2 mlm kat serdang.. (kursus tanam sayur).. jadi takda sapa naka anto aku g stesen bus/keretapi... jadi aku plak tak bajet nak berlama-lamaan kat umah, maka aku tak bawak sebarang nota untuk diulangkaji.. maka percutian aku adalah sebenar-benar percutian.. just makan tido n tengok tv..ada gak tolg2 mak apa yg patut.. anto aishah g skolah.. nothing much..semalam hari aku nak balik.. pg2 tue.. rumah kami bertambah ahli baru.. Hinata beranak untuk kali kedua dan melahirkan 3 ekor anak kucing.. maka sekarang kucing kat rumah kami berjumlah 6 ekor kesemuanya.. haha..tu jerlah pembaharuan kat rumah aku.. yg len sama jer.. semalam sampai kat kl central kol 9mlm.. hujan lebat.. sempat gak aku tengok tv3.. anugerah bintang popular berita harian 08.. aku sempat tengok nabil dapat artis komedi paling popular.. dan akhirnya mmg nabil menang anugerah bintang popular tahun nie... lega aku sebab mawi n siti tak menang..kahkahkah.. tp nabil deserves to get that award! die mmg fames, glamer n humble gitu.. ish.. da lambat ni.. aku petang ni ada kelas ganti kul 2.. huh.nnti sambung cerita erk.. bye3..

No comments: