Tuesday, April 28, 2009

jom ushar..

aku yg lahir di bulan november..kepada yg sama bulan kelahiran dgn aku..jom ushar same2..kpd yg tak sama bulan ngan aku.. bleh je kongsi baca..hihi

NOVEMBER


-Banyak idea.
(byk la jugak)

- Sukar untuk dimengerti atau difahami sikapnya.
(ermm..memang sukar)

- Berfikiran ke hadapan.
(err, kdg2 terkebelakang jugak)

- Berfikiran unik dan bijak.
(no komen)

- Penuh dengan idea-idea baru yang luar biasa.
(tp selalu jugak ketandusan idea..ahakz)

- Pemikiran yang tajam.
(kdg2 tumpul sebab lama tak diasah)

- Daya firasat yang sangat halus dan tinggi.
(kuasa psikik kot..haha)

- Bagus untuk jadi Doktor.
(Dr.Sara..err..sesuai ke?..)

- Cermat dan teliti.
( tak berapa yakin dgn ciri ini..hehe..)

- Sifat yang perahsia, pandai mengorek dan mencari rahsia.
( yeker aku ada sifat ni?..)

- Banyak berfikir, kurang bicara tetapi mesra.
(ye..betul.betul.betul. "perasan".)

- Berani, pemurah, setia, dan sabar.
(ish, naper ciri2 ni cam bagus sangat?.. malulah..terblush2 muka aku..hihi)

- Terlalu degil dan keras hati.
(ermm..no komen..try tnya my mom..)

- Apabila mahu akan diusahakan sehingga berhasil.
(InsyaAllah)

- Tidak suka marah kecuali digugat.
(try la marah klu berani..huhu)

- Cara berfikir yang lain dari orang lain.
(lain dari kamu..)

- Otak yang sangat tajam.
(macam dah sebut ciri ni td..ish.ish)

- Pandai mendorong diri sendiri.
(lg bagus kalau dapat dorongan org lain..hihi)

- Tidak menghargai pujian.
(jgn berhenti memuji disebabkan ciri ini..)

- Kekuatan semangat dan daya juang yang sangat tinggi.
(mari berjuang..)

- Badan yang tough.
(sorry, not me..ahakz)

- Kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam.
(sedalam jurang mariana..eh..ada ke jurang tu..)

- Romantik.
(belum terbukti lg..hahaha)

- Tidak pasti dengan hubungan kasih sayang.
(bukan aku seorang..dia juga seperti tidak pasti..)

- Suka duduk atau diam di rumah.
(suka merayap juga..)

- Sangat rajin dan berkemampuan tinggi.
(mampukah aku menjadi sangat rajin..?)

- Amanah, jujur setia dan pandai berahsia.
(terblush muka aku sekali lg dgn ciri2 sebegini..haha)

- Tidak berapa berjaya dalam mengontrol emosi.
(aku sedang mencuba mengontrolnye..uhuhu)

- Bercita-cita tinggi.
(setinggi menara taming sari yg pernah aku naik bersama mr(",)..)

- Perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah.
(jgn cuba meramal..im going to change..)


kajian 25 tahun tentang karakter menurut bulan kelahiran oleh Dr. Fadhilah Kamsah.


p/s: sedang mengkaji karakter sebenar diri sendiri..