1st paper..

mlm td tido jam 12.30 mlm.. coz pg ni paper kol 8.30pg...tggu sms goodluck dr seseorang..tp..sms tak kunjung tiba..(sedey)..maka..dengan rasa kecik ati..aku terus tido..
bangun pagi jam 6.00 pg... terus g mandi...(da lama rupanya tak mandi before subuh)..
pagi yg dingin...angin bertiup damai jer..
rumate sume dok sedap tido...cemburu gila aku ngn diorg..
kuatkan semangat demi paper pertama final exam kali ni..

kul 6.45 aku da bersiap pakai baju kurung...kat floor aku macam aku sorg jer yg exam pagi2 nih..
ermmm..demi tak mahu berlapar time jawab kat dtc, aku mengisi perut ngan milo panas..
7.30pg tggu bus kat gate kk11..sampai dtc..tengok2 jap notes wat kali terakhir...
8.20pg mula masuk dtc...tp hr ni dtc tak la sejuk cam sem2 lepas..masa tengah isi muka depan kertas jawapan..hp aku bunyi...ops! lupa nak silent...nasib baik hp dlm pencil case..tak la bunyi kuat sangat..ntah sapa la anto sms yerk?..

oleh sebab lecturer bg soalan spot, so mmg la sgt membantu memudahkan kami semua menjawab, cuma tempoh 2jam macam 20minit...
tak sempat2 nak memenuhkan kertas jawapan..tangan cam nak patah..tulisan aku makin kecik..dan makin bersambung-sambung..tandanya bukan ilmu mencurah2 tapi aku rasa ATP yg jari jemari aku hasilkan cam tak cukup..lenguh!

meninggalkan dtc dengan perasaan lega..tinggal 5 paper lg dalam jgka masa 8hr..mmg tercungap..tapi....perjuangan harus diteruskan...kuatkan semangat..tengok hp..rupanya bunyi sms tu dtg dr empunya number yg aku nanti2...rupanya die wish jugak...hihi (berbunga hatiku)..
kahkahkah..

p/s: jgn tanya sms tu dr siapa yer..

Comments

hasni said…
aku tahu sapaka gerangannya
haha
cik moon said…
nk tny bley??
sp2??ehe...
hasni said…
makcik
esok
TDR
jgn TiDuR ini malam
wakakkaa
Anonymous said…
sarahhhh..aku nak jugak msg dr org tue...huhuhu..ari malang utk ak...ari peksa TDR..byk sgt la dosa aku..pergh..lemah semangat.hehe..fhm2 je eh sape nie...(^^,)
Ibu Ammar said…
wehh, sapa yg dah tau siapa pengirim sms tue..senyap je tau..hihi
pija =D said…
pija tau jgk...hehe

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S