Wednesday, April 1, 2009

RosaLinDa ayamorr..

telenovela latin pertama yg menghantui penonton malaysia..

aku pun gila ngn cerita ni gak... Thalia (heroin) tu mmg cantikk...dalam cerita ni Thalia pgg dua watak.. watak Rosalinda n Paloma... watak kedua timbul coz dia hilang ingatan akibat kebakaran..ingat lg watak Fedra? sepupu Rosalinda yg rampas suami dia..huh, dengar kata Fedra tu mak nyah.. yeker? tp dier cun woo..! ermmm...anak Rosalinda Erika pun comel sesangat..tp kan Rosalinda ni seksi ssgt..nyanyi kat pentas pakai baju mandi..ish2..tak patut..tp Thalia ni mmg penyanyi n mmg dalam cerita ni pakai suara dia yg sebenar..

after telenovela ni, terus melambak2 telenovela Latin yg disiarkan kat tv...ntah apa2 tajuknya aku pun tak ingat..tp byk gak cerita yg aku tengok..sebab time pas spm tu aku tak wat aper..jadi melangut jer depan tv... sumer cerita aku balun tengok....skang ni dah tak musim telenovela Latin, coz da byk telenovela melayu..cthnya..SPA Q?..ahakz..cerita melayu cam nak tiru cerita luar.. malah tiru budaya luar...yg kisah cintanya 'kompleks' gitu...ermm..mybe hanya tau menciplak..takda identiti sendiri... kesiannnnn!

No comments: