3rd paper..

rupanya hari ni aku dah melepasi 3 paper drpd 6 paper..maksudnya tinggal 3 paper lg la yg belum..(pandai pun matematik).. mesti you all sibuk nak tau apa cerita untuk 3rd paper aku tadi..(jgn tak mengaku yer, mengaku jela)..ehem, kalau nak cerita aku bleh jawab ke tak jawapannya aku memang bley jawab..sebab soalan yg di spot ternyata keluar dalam exam... maka tak sia2 lah proses menghafal nota yg berlaku sejak malam td dan bersampung ke pagi tadi..masa 2 jam yg diberi mmg sangat berpatutan dengan proses mengarang jawapan di mana inilah paper yg aku dapat memenuhi kertas jawapan dengan sedikit berjaya..(ayat humble)..

balik dr exam hall td berlaku kemalangan kecil di mana ada seorang pemandu yg tak berapa bijak telah melanggar kereta kawan aku dr sisi....mmg la dia mengundur tapi kenapa tak guna mata tengok cermin sisi kereta...even dah bg hon yg menandakan dia bakal melanggar kereta kawan aku, tapi dia dengan selamba kuda tetap undur dan melanggar kereta kawan aku...maybe dia ada masalah pendengaran yg tak dapat dimaafkan..huh.. kesian kawan aku...even perlanggaran tu tak menyebabkan kami semua cedera, tapi percayalah perbuatan perempuan tu meninggalkan kesan kemek (even cuma sikit) pada sisi kereta dan juga turut meninggalkan kesan remuk di hati kawan aku..ish ish..

p/s: harap kawan aku/pemilik JJC dapat bersabar dengan kerenah pemandu yg ntah apa2 kat u.m nih..


Comments

hasni said…
haha..aku br nak ckp aku tau sp kwn ko tu..rupanya..scroll ke bwh..napak ko mention JJC..haiya
Anonymous said…
isk2 kecian!

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S