Monday, December 13, 2010

kesinambungan..


banyaknya bermenung dua tiga empat hari ni. fikiran menerawang entah kemana-mana. perasaan yang serabut. makin termenung maka diri semakin sugul. nak menangis tapi tak ada airmata yang mengalir. makan dengan tak ada selera. makan sebab terpaksa makan sebab dikhuatiri pengsan. semua perkara dirasakan tidak menarik. sendiri tak faham. fenomena apakah yang melanda ini?

kawan aku kata, aku dilanda penyakit 'angau'. dia kata penyakit ini tiada ubatnya. ~KahKah~

dulu, aku pernah sampai 'angau' dengan sebuah watak kartun dalam anime Naruto. watak siapa lagi kalau bukan watak Sasuke. aku suka sangat watak Sasuke. sebab dia cool. sebab dia menyakitkan hati. sebab dia tak layan perempuan yang gilakan dia. sebab dia berlagak macho. sebab dia macam bagus. ok.ok. sudahlah tu.



p/s: mr.sasuke.. bila you nak tunaikan janji?


7 comments:

Izzat Aziz said...

angau ni ubat dia berterus terang..hihi

apa janji dengan sasuke? haha

FarhanaDr said...

Huh.. Bila sebut pasal sasuke yang cool, budget cool ke, menyakitkan hati dan tak berape layan, teringat pada seseorang.. Hahaha.. Gila gila.. :p

Dear.. Angau best ke tak best? :)

Faarihin said...

oho.. bahaya sungguh bila dapat penyakit angau ni..

hans said...

hahahaha
'penyakit' angau tu memang bahaya

P/S : Antara Dia, Kau Dan Aku - Episod 40

Lelaki Ini said...

aku kalo tgk cite korea selalu angau2!!!

Eazy Izzuddin said...

layans jugak ea sasuke hehe
xD

deAnza-wAnda said...

da fllow n fllow me back k