Wednesday, December 29, 2010

berkecil hati dengan hebatnya !!!

saya benar-benar berkecil hati. selagi saya tidak mendapat penjelasan kenapa saya tidak diberitahu tentang berita besar itu maka saya tidak mahu mengucapkan sebarang ucapan tahniah pun sempena perkahwinan beliau minggu lalu.

saya tak faham kenapa semua orang anggap. Facebook kan ada?? macam mana saya boleh taktau?.. Facebook memang ada. masalahnya saya bukan mengadap Facebook setiap masa. mungkin Facebook menyebabkan kita hilang nilai sentimental terhadap sesetengah perkara.

sebelum saya kawen. saya akan diactivate akaun Facebook.! saya benci Facebook. benci!!!!




p/s:- notis seminggu untuk 'kamu' mintak maaf.




6 comments:

Seimura said...

huh? emosi nampak? huhu.

Rara Nasiha said...

kawan baik kamu ke tu? mungkin dia terlupa kot.

beautiful_rose said...

wahh...sarah nampak sangat garang bila marah.takutlah.








aku pun jarang buka FB tau je de je mber yang dah kawin.aku lebih selesa kalau maklumat tu di hantar terus kepada aku drp melalui FB.bukn semua org buka FB setiap masa kan? susah mcm ni kalau dah semua pekara nak bergantung pada FB jerk.

DeCrewz said...

erk.. emosinya..

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

sabar ye..

Nobita Sensei said...

erkkk..