Friday, July 17, 2009

M.U ke Malaysia..

jelajah M.U ke malaysia..kelab gergasi eropah yg rasanya paling glamer dan mendapat tempat di hati sanubari peminat bola sepak malaysia mmg tak lain tak bukan adalah the red devils..anak buah alex ferguson akan menentang anak buah Rajagopal hari sabtu ini..memang menarik..bukan lah perlawanan ini yg menarik, tetapi mungkin jumlah gol yg bakal disumbat oleh M.U mungkin akan jadi tajuk besar akhbar untuk paper hari ahad nanti..malah bukan je perlawanan ini yg ditunggu2, tetapi wayne rooney dan rakan2 telah disambut di hotel mandarin oriental oleh beribu2 peminat mereka..mmg maklum bukan senang pasukan ternama eropah nak berkampung di malaysia..jadi peminat2 mereka tak akan sia2kan peuang ni malah sanggup abis ratusan ringgit untuk tengok perlawanan mereka dgn pasukan malaysia di Bukit Jalil esok..dan ada seorang housemate aku pun tersenarai diantara penonton yg akan memenuhi stadium bukit jalil petang esok..bagi aku sendiri, aku mmg tak minat M.U, jadi aku tak heran pun diorg tu datang malaysia.
tapi kalau liverpool yg datang dah tentu tak akan lepas peluang tengok..ape2 pun tunggu jer liputan perlawanan M.U vs Malaysia hujung minggu nanti..pasti menarik!

2 comments:

OREOO said...

tringin nk tgk org kg ak lawan ngn MU..
hehe..

salam kenal..
OREOO kembali ;)

KhairiL said...

m'sia kalah 2-3 dgn MU
tp boleh la nk bangga sbb x kena belasah