Friday, November 5, 2010

sakitnya sakit perempuan..

bukan senggugut, tapi perut sakit dah 2 hari. sampai badan lemah macam zero tenaga walaupun telah makan nasik sehingga kenyang. menggigil  dan berpeluh, walaupun baru lepas mandi. tak terdaya menaip lagi. macam nak pengsan!..

-mengadu kat mr.S. lepas tu macam nak menangis. cengeng!.. baik. nak tido. moga hari esok beransur sembuh.




6 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Ohhh.. Mesti sakit yang tak selesa.. Sapu minyak angin banyak2.. Heee.. Kalau tak elok, lekas ke Emergency.. Selamat malam Cik Puteri.. :)

Adziim said...

Sesunggut tu sebenarnya cmne?

Sakit appendiks..kot kalu ada simptom2 menggigil,berpeluh ni.

Tpi hebat still bleh hbis mkn kenyang.

ZACK ENTRY said...

semoga kak sara cepat sembuh..=)

Unknown said...

eh samalah. yob sakit perot sampai rasa tulang belakang nak tercabut.

gadisBunga™ said...

gestrik ke apa ni?? baik gi cek cepat

Kujie said...

masa kak jie anak dara dulu kemudian anak dah 2 tak pernah sakit emo2 ni..tapi lepas lahirkan intan...mcm berubah 360 darjah...

dah tua dah kot....tak nak ngaku je...mcm tak sedar diri je kan kak jie ni..hehe