Friday, November 5, 2010

sakitnya sakit perempuan..

bukan senggugut, tapi perut sakit dah 2 hari. sampai badan lemah macam zero tenaga walaupun telah makan nasik sehingga kenyang. menggigil  dan berpeluh, walaupun baru lepas mandi. tak terdaya menaip lagi. macam nak pengsan!..

-mengadu kat mr.S. lepas tu macam nak menangis. cengeng!.. baik. nak tido. moga hari esok beransur sembuh.




6 comments:

FarhanaDr said...

Ohhh.. Mesti sakit yang tak selesa.. Sapu minyak angin banyak2.. Heee.. Kalau tak elok, lekas ke Emergency.. Selamat malam Cik Puteri.. :)

Adziim said...

Sesunggut tu sebenarnya cmne?

Sakit appendiks..kot kalu ada simptom2 menggigil,berpeluh ni.

Tpi hebat still bleh hbis mkn kenyang.

ZACK ENTRY said...

semoga kak sara cepat sembuh..=)

YobSumo said...

eh samalah. yob sakit perot sampai rasa tulang belakang nak tercabut.

gadisBunga said...

gestrik ke apa ni?? baik gi cek cepat

Kujie said...

masa kak jie anak dara dulu kemudian anak dah 2 tak pernah sakit emo2 ni..tapi lepas lahirkan intan...mcm berubah 360 darjah...

dah tua dah kot....tak nak ngaku je...mcm tak sedar diri je kan kak jie ni..hehe