Nuffnang pun setuju dengan background biru. Hahah!



sebelum ni bila dah metered earning untuk Nokia E5. memang ingatkan nak rehat-rehat tak perlu nak update blog everyday. tak update sehari visitors jatuh jadik 50 UV je. tup-tup! esoknya Nuffnang masih lagi bermurah hati bagi Buffered Earning seterusnya juga dari Nokia. agaknya macam nak naikkan semangat aku supaya terus tegar berblog, dan kali ni macam lebih istimewa sebab iklan Nokia X3 ni begitu sedondon dengan background color blog nih. tak sia-sia tukar template baru. dapat pulak B.E baru yang sama color. cun kan? TQ nuffnang!

10/10/'10. dan sibuk semua orang pun memperkatakan tentang tarikh hari ini yang begitu istimewa. baiklah. memang istimewa. bukan hanya kerana Dr.Angkasawan kita berkahwin. tapi banyak orang pun ada hati tuk menjadikan tarikh ini istimewa dengan pelbagai cara. ada yang jadikan tarikh ni tarikh create page, tarikh 1st time bagi anak makan nasik dan sebagainya. tak apa. terpulang anda lah. asalkan anda semua bahagia. 

dan hari ini. 1st time juga En.Sasuke menceriakan pagi Ahad begini dengan panggilan telefon. bukan panggilan telefon ajak keluar dating. tapi panggilan telefon nak tengok aku bangun dah ke pukul 10 pagi. hari ni aku bertukar sket jadi pelajar cemerlang sekejap. pukul 10 pagi dah ada kat library. presentation hari Selasa punya pasal.! tak pe. next weekend dah terlepas dari belenggu assignment. maka masa tu bolehlah hip hip horayy yay!



Comments

afiq aiman said…
best la dia...aku tak penah rasa pun suma ni..xde rezeki lg kot
Ariff Shah said…
fewwit~

en sasuke..

:D
hehehehe!!! :D nuffnang, sasuke semuaaaa biru!
Wah wah wah.. Sasuke!! Kalau boleh call hari2 eh tengok dia bangun pagi tak. Hihihi.. :p

Happy laa nengok kau happy.. :)
Unknown said…
waaaaaaaah en sasuke! pewittttttttt.. tambah bahagia nampaknya.. hehe
ftrhd said…
wah iklan tu memang sedondon dengan kaler blog.. i Loike blue! hahaha
akubiomed said…
Saya tarikh 10.10.10 layan MotoGP kat Sepang biarpun orang kata apa yang estimewa tengok motorsikal buat pusingan di litas itu hak masing-masing kerana lebih saya jatuh cinta dengan motorsikal dari kaki perempuan
akubiomed said…
Saya tarikh 10.10.10 layan MotoGP kat Sepang biarpun orang kata apa yang estimewa tengok motorsikal buat pusingan di litas itu hak masing-masing kerana lebih saya jatuh cinta dengan motorsikal dari kaki perempuan

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S