teringin..


hari ni nak rasa happy. sebab bila datang hari khamis. itu bermakna esoknya adalah hari Jumaat. walaupun Jumaat adalah harinya aku akan bekerja secara extremely busy di KL Central. itu adalah apa yang aku mahu. sebab dah lama dah tak bekerja berpenat-penat seharian. lemak degil sudah mula muncul dimana-mana. mari kita salahkan nafsu makan. nafsu makan sungguh jahatlah!



lama dah tak pegi pantai. last time pergi pantai adalah pada Raya Haji tahun lepas. Family Day staf ofis abah, buat kat Pantai Klebang Melaka. sebenarnya aku bukanlah suka acara mandi pantai sebab aku benci sunburn dan masin air laut. aku cuma sukakan bunyi ombak menderu memukul pantai. serta angin malamnya yang begitu sejuk. boleh buat aku lupakan segala masalah.   

Mr.S demam sejak semalam. kesiannya kat dia. get well soon ya my fren. En.Sasuke pulak ada exam hari ni. wish you all the best dear. aku memang cukup sihat hari ini. tapi aku selalu mengantuk macam tak boleh blah punya mengantuk. Haishhh!







Comments

MOFASAD said…
mandi laut la best... baru la ada fitnes..


errrrr
Azuan said…
kalu dok ganu, selalu la ke pntai..hohoo
Fnd Rocka said…
Org tak suka sesak..kau suka sesak..peh. .Kau kena gi jom heboh selalu
Bro Framestone said…
celah mane la die kerje ek...

nk jugak terjah huhuhu

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House
yAtiE said…
ko ni pelik la...aku klau jmpa air jek x kira laut ke sg terus terjun..jom p berkelah ramai2 haha
Anonymous said…
suka pegi pantai,tp tak suka mandi. suka main pasir je. :)
beautiful_rose said…
alam
mana2 pun aku suka.
kecuali pada kebisingan dan kesesakan keramaian.aku rimas dengan situasi begitu.

jom berkelana!
ehemmmmm! siapa mr.S??
opsss pantai kelebang? aritu kite first time lepak ngn kawan2 sampai kol2 pg kat sana.. hehehe :D

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S