my dream..




antara entry aku dalam blog yang satu lagi. blog ni tak ramai yang tau. mungkin ada antara kalian yang tau. tapi aku memang taknak sebarang orang membacanya. actually entry ni ditulis pada 21 September 2010. dan 10 hari selepas tarikh ni. I met him. tengah makan-makan kat Menara Tinjau tu. tengah bertukar-tukar cerita suddenly he told me..that he loves to travel... dalam hati aku kata. "kebetulan lagi kah ?

memang banyak tentang dia yang aku taktau. sebab jarang gila contact. then bila jumpa macam tu baru tau satu-satu tentang dia.

selain minat memanah, ini antara kebetulan-kebetulan yang ter'reveal' malam tersebut. 




and this is my dream. travel together.



p/s: sebab semuanya masih baru, maka tapi aku tak boleh yakin sangat. anggap ini adalah satu bentuk ujianNya untuk aku. 

Comments

moga impian jadi kenyataan!
Faarihin said…
wah.. best bila dapat travel sama2 nanti... (^__^)
IntanBerlian said…
huhu aku doakan ko temui paagan kembara sejati sara!
Anonymous said…
gua pun ade terpikir nak g backpacker ngan yg tersayang..ke?
hahaha..

pagi makan eskrem kat milan,tgh hari lucnh kat phuket..dinner kat paris pergh...haah

btw,nice background..haha
MOFASAD said…
kembara ke mana???????????

ikut la weh...

ekeke
ZACK ENTRY said…
hati dah berubah sekali dengan blog pun berubah..have a nice day kak sara..=)
Nabiel said…
wah2..
dh dpt bau dh nie..
sket jek ag.hehehe..
it's better sara if ade pro and kontranye~=)
¶A.K.I¶ said…
andai itu jodohnya...
insyaAllah~ ok syg~~ ^_^
Jard The Great said…
hhehehe.. cinta mmg akan hadir camtuh je.. moga kamu tabah dgn ujian cinta ini. akan lebih kukuh bila dah jumpa ibu bapa dan dpt restu mereka

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S