Playfull Kiss


satu lagi drama bersiri korea terbaru yang dibintangi oleh Kim Hyun Joong (my bro). errr. tak tau la cerita ni best ke tak sebab aku sendiri pun belum menontonnya, baru saja launch. tapi bukan di Malaysia. dah mula ditayangkan di Korea Selatan sejak September ini. dikatakan bahawa drama ini adaptasi daripada manga Jepun. dan sebelum ini juga sudah ada jalan cerita yang sama dalam versi Jepun dan Taiwan. so kali ini ia datang dalam versi korean drama. bergenrekan romantik zaman sekolah. heroin nya adalah Jung So Min. yang mana aku pun macam tak kenal siapa dia. tapi pastinya aku akan tonton cerita ini kelak sebab ada abang Kim Hyun Joong yang handsome tu. Muahaha!

Drama korea terakhir yang aku tonton sebelum ini adalah lakonan Lee Min Ho dalam cerita Personal Taste. best tengok Lee Min Ho berlakon tanpa curly hair. ermm. mungkin sebab aku minat abang-abang Boys Over Flowers maka macam teruja nak tonton lakonan diorang dalam drama korea yang lain pulak. kalau Koo Hye Sun pun ada berlakon cerita lain pun aku tak nak ketinggalan ikuti. just nak tengok cam mana performance diorang bukan dalam versi BOF. Heeee..








Playful Kiss is about a popular and genius male student named Baek Sueng-jo who has a stand-offish personality and Oh Hani who is a female student who makes up for being not-so-genius by always being smiling and happy. An earthquake destroys the girl's home and she and her dad end up living with the boy's family. The girl has kept this boy in her heart but she has never received any assurances of her love being reciprocated. Fun and groans ensue as they interact and rub off on each other.


~ gambar dan sinopsis dari ViiKii.




p/s: update pagi-pagi. err. aku kerja hari ni. 8pagi-8malam. esok cuti.  maka akan pergi mengukur baju di badan sendiri di Sogo. tak.tak. sebenarnya mahu cari new sandal. bukan untuk raya. tapi ianya pembelian tahunan. sandal tahun lepas kian usang di mamah usia. yelah, setahun sudah. :p

Comments

hans said…
masuk dalam pendrive aku
nak tgok
hohoo

P/S : Jom Makan 'SAQ'
Mister Mirull said…
klau dah donlod... nak copy~ ^_^
cikNiarun said…
omo~

xsabau nak tgu!
fikah © said…
rating first episod cite ni jatuh, sebab terpaksa bersaing dengan cite lain yang main waktu yang sama, tapi kat chennel lain.

tapi takpela, ade KHJ memang akan donlod punya.

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S