Thursday, September 2, 2010

telatah budak demam..sila jangan gelak.!



2 September. demam tu macam dah orait. tapi selsema ni bikin rimas. jadinya demam itu masih bersisa. tapi sisa demam ni jangan dilayan sangat. nanti makin melarat. hidup perlu terus. nak makan mee maggi makan. nak online FB online. nak study?.. Ops, orang demam mana larat study. ceh! diskriminasi di situ. banyak cantik muka diaaa!


walaupun tak cantik, nak tayang jugak muka. mari lihat ia. satu demi satu:-






testing, 1..2..3..


 



try kenyit mata.. ok. tak cute!!

 


hurmm! nak buat gaya apa nihh?






ok. promote kuih raya lah. Butter Cookies. 20ringgit sebalang. boleh dapatkan di Swiss Oven KL Central. sumpah sedap!.. err. empunya mata tu. tak jual ehhh! :p



 

sebenarnya gambar-gambar dirakam setelah wajah disolek dengan alat make-up diatas. ini bukan iklan berbayar. tapi hanya telatah seorang budak yang mensisakan demamnya.!







p/s: IN2IT. pilihan saya.!! yeah. bunyi tetap macam sejenis iklan bukan?.. jangan gelak plezz... :p



14 comments:

Aizat Shafiq said...

hahaha...
ragam orang demam...
hehehe...
sekarang ni musim demam...kite pun demam jugak..
tak baik2 lagi...
=(

Ery Farieha said...

hahahaha

sara sara
:D

akmalhilmi said...

ngoi2 je
huhu

joegrimjow said...

haha, camnelah org demam bleh jadi camni ni?
ish3. teruk2

tp cute
ekeke

Ichigo Miro said...

wahhhh

demam ke camni?...hah ha

Faizal@PeJAY said...

demam ke mcm tak jer siap posing...
ke saja nak tunjuk id ym

IntanBerlian said...

huhu cepat sembuh ye cik sara =D

nurain said...

hehe..demam2 pon sempat ag ek.

butter cookies, nyumnyum~

in2it memang best!

♥CIK SHA♥ said...

eh2? demam2 pun sempat lagi pose eh?hehehe..


semoga 'cendol' tu cepat kering..mmg seksa kalau selsema ni..hehehe..

Azrul Hisham said...

jaga diri elok2...jgn lupa makan ubat :)

Queen said...

in2it memang best..sebab eyeshadow dia creamy..heeee

EpoL ღMadd said...

Cahaya cerah tak hari ini?
Semoga cepat baik. ^^

hans said...

hahahaha
macam xdemam jer

P/S : Review Film : Step Up 3D Memang Gempak! Kalau Boleh Nak Tengok Lagi 4 Kali!

ZACK ENTRY said...

ni demam sebab tak cuti time merdeka ke kak sarah?? =)