Its not easy to be me. But when it's hard, it's awesome.
Wordless Wednesday #Raya2012
Get link
Facebook
X
Pinterest
Email
Other Apps
Selamat Hari Raya dari penulis dan keluarga.
p/s:- mohon maaf jika selama ini ada salah silap secara sengaja atau tak sengaja. kepada yang nak slim lepas raya. jom start program Herbalife, contact me 0177137389.
cuma sejam jer.. kita tak rugi klu sama2 memberi sokongan.. 28/3..8.30-9.30pm.. ianya sokongan kita terhadap usaha sejagat untuk selamatkan bumi drpd bahaya pemanasan global..dalam sejam tu.. even tanpa cahaya lampu, kita tetap boleh lakukan sesuatu..contohnya berzikir, berdoa, solat sunat..atau tido sekejap..bleh gak klu makan2 guna cahaya lilin..tak kisahla apapun, tapi sebenarnya usaha sebegini harus berterusan.. sebagai warga yg menghuni bumi ni, kita usahalah untuk tidak menyumbang kpd pemanasan global, dan penipisan lapisan ozon..selain meminimumkan penggunaan elektrik, kita kurangkan gak penggunaan polisterin dan pembakaran terbuka..usaha kita yg kecil pada zahirnya sebenarnya amat bermakna pada generasi akan datang..maka, tunjukkan sokongan kita, kesatuan kita..untuk menyelamatkan...dunia!
in a relationship hi semua. ok. sebenarnya macam tak tau macam mana nak kupas this topic. tapi kita sembang-sembang jelah. i taip you all baca. itu pun dikira sembang juga kot. semblog . sembang blog. errk, taktau la boleh pakai ke tak istilah tu. macam biasa. kita hentam sahajalah. haha! baru-baru ni, aku menukar status di facebook daripada single kepada its complicated , dan kemudian kepada in a relationship . amboi, semua pun gelabah nak komen pheewitt, tumpang happy. then tanya siapa-siapa, bila dan bla-bla.bla. macam wartawan melodi pulak. itulah kan, kalau soal cintan-cintun je, semua orang nak tau. tapi kalau dalam blog asyik cerita pasal kisah cinta saja sibuk pulak orang komplen, dia ni tak ada modal lain ke, balik-balik cerita pasal kapel, dating, sambut anniv dan bla.bla.bla. pelik kan manusia?. dia suka nak ambik tau kerana kemudiannya bolehlah dia mengutuk. errr, ini bukan semua la, maybe sesetengah orang je. bila set status single ada orang kata, '...
terima kasih sebab kalian sudi mengkomen entry di sini. yang hanya baca dan tak komen pun, aku ucap terima kasih jugak kerana sudi baca. dan yang tak baca langsung n cuma klik iklan pun, aku hargai jugak. at least ada sen jugak yang disumbangkan ke tabung aku. terima kasih dan sila ucap sama-sama kasih. nak citer sket, semalam masa aku blogwalking melalui lama Geng Blogger, aku ada terjalan di satu blog. then, blog itu wat entry pasal membalas komen. bila abis baca entry tu, dan membaca komen2 nya juga, aku tiba-tiba macam dirundung rasa bersalah, dan tertanya-tanya. adakah benar semua orang berpendapat sama seperti entry tersebut. "kalau tak reply komen, baik tak payah letak ruangan komen". Bom! Dush! Dush! (dan segala sound effect yg sesuai). terasa macam aku di bom. adesh! kalau you all perasan, aku memang jarang giloz reply komen-komen entry. sebabnya aku tengok komen-komen kadangkala macam tidak perlu di reply juga. contohnya time aku post entry pasal maka...
Comments