Konsert di Kuala Lumpur:- Justin Bieber seperti tomato.






semua orang tahu tentang kehadiran Justin Bieber ke Malaysia untuk konsert Live Tour beliau. banyak sangat liputan melalui akhbar, berita mahupun video-video yang di upload di You Tube. jangan tak tahu. Justin Bieber merupakan artis 'keluaran' You Tube. mula menyanyi dan bermain alat muzik seperti drum dan gitar seusia 4 tahun. hingga menarik minat penyanyi terkenal Usher untuk melatih beliau menjadi seorang penyanyi yang hebat. aku rasa Justin Bieber memang seorang genius muzik yang cuma 1 dalam sebilion.





malam semalam, my sister ajak tengok filem Justin Bieber Never Say Never in 3D. kami tengok kat Mid Valley lepas maghrib. semuanya berkisarkan bagaimana Justin Bieber menjadi Justin Bieber yang sekarang. dari penyanyi dan pemuzik jalanan akhirnya berjaya membina nama yang mustahil masih ada manusia normal yang tak kenal siapa beliau. He is somebody from nobody before. awesome.! actually aku bukan die hard fan Justin Bieber. tengok filem ni just for fun. tak rasa membazir sebab my sister yang belanja. 

kebetulan pulak konsert Live Tour Justin Bieber 21 April sama dengan tayangan filem beliau so kita pun tengok filem just nak menghangatkan suasana jelah. nak tengok konsert tak mampu. tapi tengok jugak some videos yang orang upload kat You Tube. kesian muka Justin Bieber merah padam dah macam tomato masa persembahan konsert. mungkin sebab Malaysia ni panas sangat. actually filem Justin Bieber Never Say Never tak ada apa sangat yang nak direview. cuma sejenis kisah biografi mungkin khas untuk peminat-peminatnya sahaja.


You Go Justin Bieber.!



Comments

Amoi said…
Nasib baik tak ada insiden kena baling dengan botol atau tomato masa konsert dia.

haha~
Anonymous said…
biografi pun kaut untung juta2
peminat dia ramai kan
hans said…
seronoknya jadi justin bieber
gadisBunga™ said…
tuah bieber pada rambotnya~

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S