lagi penulisan random.


* berbulu tengok mat saleh hensem beromantikus macam sesi meluahkan perasaan dengan perempuan yang tak dapat dipastikan bangsa apa kulit agak gelap, nampak mereka itu tak sesuai berpacaran. perempuan itu kelihatan tak siaplah. 'ok tak baik mengata orang, mind ur own business plez Sara'!

* i try to recheck back my diet. macam ada yang tak kena. tapi at least ada improvement berbanding style makan terdahulu. apapun, nasik, fast food, roti canai. minuman berkarbonat sudah di banned sama sekali. i try Americano Starbucks tanpa gula. boleh tahan. lupakan Latte sebab kalori Latte lebih tinggi. 

* weekend lalu berlalu secara rugi. terperap dirumah saja menonton Astro. 24jam menonton CSI and Criminal Mind. Sabtu malam menonton AF9, AF takde yang menarik. macam tonton nyanyian di kampung-kampung saja. Ahad malam menonton Mentor5.  err, protege Sharifah Aini memang mantap. ada kelassss! 

* agak bosan dengan penjual keychain yang dikatakan kita membeli sambil menderma. datang sejam sekali. pasti keuntungan harian masyuk. keychain RM2 dijual dengan harga RM10. Opsss. aku pernah dua kali membelinya. dululah masa zaman-zaman berjiwa rakyat. sekarang sudah berjiwa nafsi-nafsi. jiwa nafsi-nafsi ni seiring dengan zaman. ingat! kalau kau tak ada apa-apa orang tak akan pandang kau langsung. 

* akan datang akan ada rancangan realiti MasterChef Malaysia. err, kalau Malaysia punya masakan pun kena ala carte jugak ke. or  akan ada gak menu lauk bergulai tu semua? tapi restoran ala carte kat Malaysia ni bukannya ada sangat kan.  errr. i wonder how.

* berlegar di sekitar KLCC dengan berbaju kurung lebih menjadi perhatian jika dibandingkan dengan  memakai tshirt dan jeans. kemonlah. ingat berbaju kurung tak sesuai ke dengan KLCC.

* ada beberapa barang such as clothes and shoes yang I nak let it go. nak jual sebab beli tapi tak pakai. or cuma pakai beberapa kali tapi dah tak berkenan. kalau jual kat blog ada orang nak beli ke? or better jual kat mudah.my? cadangan please.





Comments

una berry said…
jual kat blog n fb :)
Hahahaa.. setailo la tulisan random ni..
Seimura said…
adinda sarah yang disayangi, kau nak apa-apa ke from egypt. aku nak belikan. hahah. (serius)

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S