Thursday, January 6, 2011

Miss 87 bingung... -macam mana nak bagitau emak?

* mungkin disebabkan memegang status anak kedua. aku ni agak perahsia. sedikit misteri. dan sedikit chubby. eh apahal plak ciri chubby mana ada kaitan. kahkah! 

* aku ni pemalu orangnya. lagi-lagi dengan emak abah. macam mana ni. macam mana nak mulakan cerita pun aku taktau. bukan drastik dan bukan tergesa-gesa punya pasal. tapi ini mungkin kerana Allah dengar doa hambaNya. rahmat Tuhan begitu besar ke atas diri ini. syukur Alhamdulillah. the next step. moga Allah mudahkan. Amin.

* mungkin aku terpaksa gunakan cara retro. tulis sepucuk surat untuk emak abah nak bagitau tentang hal ini. atau mintak Mr.78 sendiri tulis surat kepada abah. Ya Allah. memang sungguh retro since sungguh aku buntu macam mana nak mula. I know my dad very well. abah pun suka tulis surat kat anak dia nih. abah aku sangat comel sebenarnya. Hahah!

* Mr.78 tentunya sporting kalau di minta berbuat demikian. as introduction. rasanya ianya okay kan? sebab macam mustahil untuk aku sendiri sms/call emak bagitau. "Mak, ada seseorang nak datang rumah kita...". Ya Allah. sumpah malu. 


p/s: dah lama tak mengarang surat. nasib baik skill tu ada lagi. maklumlah. *penulis blog. kahkah!



9 comments:

Haa Fakihah said...

ade org nak masuk minang ke? :DDDD

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

haha sangat suwit main tulis2 surat =)

♥CIK SHA♥ said...

hehe..comel..sangat retro..tulis2 surat..

gadisBunga said...

oh my! best berita ni. um..tulis la surat...

kite pulak yg berdebar2 ni. hihihi~

LehaMY said...

hehehe. nie mesti nak naik pinang nie... hehehe :D

Bob Merley said...

good luck la ye!

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

hehe boley lagi tulis surat kenapa tak call jer? :p

kite doakan terbaik buat kamu :)

Seimura said...

ikut la cara aku. maen tulis surat jugak. baru old-skool beb. lalalala~

Kujie said...

rasanya semua org akan lalui fasa mcm ni...utk bagi tau nak bawa 'kawan' balik rumah

suami kak jie org pertama yang kak jie baca balik.... gile ! malu segan segala ada.

dah tu jauuuhhhh dari KL nak ke Kedah nun, naik bas pula tu