2011 huh! how time flies?


happy new year. happy new year to all of you. walaupun sebenarnya takdela happy sangat. but because of new year. I feel happy. selamat tinggal 2010. happy meninggalkan 2010. welcome 2011. 

seringkali aku ditanya. bagaimana sambutan malam tahun baru. bukankah sambutan di Kuala Lumpur adalah meriah?. sepanjang 4 tahun bermastautin di sini. aku tak pernah menyambut malam new year di luar rumah. apa yang pasti. hanya menanguk di kediaman sendiri sambil menunggu bunyi letupan dan percikan bunga api. okla tu. cukup indah. sebab aku pun sejenis yang tak suka bersesak-sesak dengan ramainya orang. plus jalan jem. no.no. jengkel.

hari ni my sister bakal pulang ke rumah (my hometown Johor). bukankah dia akan start sekolah semula Isnin ini. sekejap saja. dah 40 hari dia stay dengan aku kat KL ni, sambil buat part time work, dan dia dah dapat gaji dah pun. walaupun 1st day kerja sampai pengsan-pengsan. tapi dia boleh bertahan gak hampir sebulan. A big Congratz because she is only 16 years old. I hope she learned so many things n had great experience. kakak dia ni dapat dah habuan, makan KFC free semalam. =)

2 hari tak update blog sebab tak sihat. actually Khamis lalu aku dapat demam panas secara tiba-tiba. sehari suntuk hanya tidur dan bangun untuk telan ubat je. sakit kepala yang gila punya sakit. yesterday Im getting better. tapi semalam still telan ubat jugak. badan macam lemah. aku rasa aku dapat demam ni sebab tak jaga pemakanan. kadang-kadang skip makan nasik sampai dua hari. padahal bidang kerja aku sangat meletihkan.  F&B service kan. 

so ini adalah entry pertama untuk tahun 2011. ayuh clap. clap. bertambah tahun tuk usia blog ini. yeeha!



Comments

Izzat Aziz said…
Tak pernah pun sambut new year, biasa duk dalam rumah.. layan cerita.

Selamat Tahun Baru :)
Unknown said…
wah adek belanja makan!!!

oh kerja bidang F&B ke? ada part of my study yang kena belajar area F&B jugak ;)
Unknown said…
selamat tahun baru dr papa mifz...:)

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S