Tuesday, January 4, 2011

it was an accident..

Im writing here. I know You will read this. soon. so this is for You.

imbas kembali. bila kita kenal. serius I tak dapat nak ingat bila. mungkin Mei atau June lepas. entahlah. semuanya macam sebuah 'kemalangan'. 

hari ni bila I tau siapa You sebenarnya. I macam tak dapat nak kenal diri You lagi. betul ke You ni orang yang I pernah kenal suatu masa dulu?..You kata You adalah orang yang sama. tapi kenapa I rasa macam ada beza?

imbas balik your dream you told me before. current status focus on carier n after few years married n honeymoon dekat Paris. phewitt!

mungkin You dah lupa, tapi I masih ingat. err, impian bina rumah atas bukit?. wow mesti mahal kan?..

So, macam mana sekarang. kita masih kawan lagi kah?.. mungkin ada masa kita akan jumpa lagi. banyak perkara yang I nak cerita kat You. but Ops!.. I tak pernah tipu You tauuu.

lucu kan, everytime meet up. macam ada je 'situasi' baru.


* I tatap gambar-gambar You banyak-banyak kali. Yes, Its You dear. no.no. I tak marah. anggap ni perkara biasa dalam hidup. lets meet again. Syyhhhhhhh!



2 comments:

dude said...

siapa 'You'?

Faaein Himura said...

owh siapakah gerangannya.. penuh tanda tanya betul.. hehehe..