iljimae..

sedih..

itulah yg aku rasakan..

bila cerita yg aku ikuti kat tv..

bakal tamat..

ampun..

mmg sedih nak nangis..(alamak apsal airmata tak nak kuar ni..?)

cerita iljimae kat 8tv setiap isnin -jumaat jam 8.30mlm..

akan tamat 20hb ni..

kenapa? rasa macam br lg..

sedih nye..dahla cerita ni mmg sedih...maka lg sedih n tambah sedih...bila ia dah nak tamat..

cerita ni..mmg tak bosan langsung menonton dan mengikutinya..

ada kelakar, sedih, romantik..

mmg cukup segala perasa dan perisa..

8tv..tolong ulang tayang semula cerita ni..plez..

terpaksa terima hakikat..

bahawa tak dapat tengok aksi junki lg..selepas 20hb..

waaa....serius..sedih giler...

sedih..
sedih..
sedih..

bila lg dapat tengok lee jun ki berlakon..?

hua......

dulu masa cerita the time between dog n wolf tamat..pun aku cam nak nangis..

aku nak tengok jun ki berlakon lg...

tolong...

lg 2 hr jer..

huhu..

sedih..

aku dalam mood sedih..

Comments

Popular posts from this blog

Scan Baby Di Klinik Kesihatan

pengalaman naik bas 'lompat'..

hadiah harijadi drpd mr.S